26.09.20050 likes
HELLUP!!! 1ste keer hier.....hoe werkt dit????
Advertise here!! |
26.09.20050 likes HELLUP!!! 1ste keer hier.....hoe werkt dit???? |
26.09.20050 likes tja da is voor mij moeilijk uit te leggen, ik snap er zelf nie alles van !!!!!!
kunde beter effe vragen aan de receptie ..........!!!!! die is dagelijks geopend !!!!! nootje........ |
26.09.20050 likes hey devilgirl tis niet zo moeilijk hoor ge moet maar eens komen op de chat en we zullen je daar wel een handje helpen ![]() ![]() |
26.09.20050 likes hoi devilgirl
mss is het makkelijk als je op het blauwe woordje chat klikt boven in beeld dan kom je van zelf in de kamer terecht groetjes shirley |
27.09.20050 likes shirley, da is de vergader kamer, en daar wordt toch wat afvergaderd !!!
niemand kan zijn mond houden hahahhahaahha !!! nootje......... |
Advertise here!! |
27.09.20050 likes lieve nootje
dat is ook de bedoel dat er gekletst word ipv iemand zn mond te houden het is toch kletsen.com geen stilte.com ![]() groetjes shirley xxx |
27.09.20050 likes nee shir,.... dan gaan we naar het verliefde laantje als we stilte willen. er heerst daar een oase van rust en liefde, geborgenheid en respect voor elkaar.
met al die kaarsjes daar......die branden voor degene die het moeilijk hebben zodat de lichtpuntjes de duisternis verzachten en wetend dat er altijd mensen zullen zijn die met hun meeleven,...............en hun het gevoel geven dat ze er niet alleen voor staan.. nootje.............. |
27.09.20050 likes mooi gezegd nootje ik ben het helemaal met je eens ![]() |
01.10.20050 likes klik op de HELP ...
Denre heeft hier maanden over gedaan om dit duidelijk te omschrijven ... na het lezen is het alsof je hier al maanden bezig bent hihihi timmie |
04.10.20050 likes Tja Timmie, daar heeft denre idd lang over gedaan, maar onze oortjes waren sneller weg als het geluid. hihi
cats |