Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Hoofdstuk 1 van men verhaal

Advertise here!!

18.10.20050 likes
Hoi mensen! Ik wist niet echt goed waar ik het moest plaatsen, dus plaats ik het maar hier. Ik ben namelijk een verhaal aan het schrijven, maar wou jullie mening weten! Wees eerlijk aub en geef desnoods enkele nuttige tips!! Zouden jullie de rest van het verhaal willen verder lezen of liever niet? Geef eerlijk mening!![i][/i]

Hoofdstuk 1...

Het was al diep in de nacht. De straatlampen schenen niet meer. Er was bijna geen leven meer te bespeuren. Hier en daar eens een jongere die genoot van het uitgaansleven. Door een donkere steeg liep een mooie jonge dame met blonde haren, ovaal gezicht, slank lichaam en opgekleed. Net als andere jongeren was zij uitgegaan en was onderweg naar huis. Dat deed ze iedere vrijdag avond. Lekker gaan fuiven in een discotheek met haar beste vriendinnen. Het steegje waardoor ze liep was een binnenweg naar haar huis. Ze kende het straatje maar al te goed en was zich dus niet meer bewust van het gevaar dat daar kon schuilen.
Een paar straten ervoor dook er plots een donkere gedaante achter haar op. Zelfs in de donkere kon je zien dat het een mannelijk figuur was, nogal breed gebouwd en een meter tachtig. Hij hield zich gedeisd dus het meisje wist niet dat ze achtervolgd werd. Pas in het steegje kwam de man steeds dichterbij. De jonge dame was er zich nog altijd niet van bewust. Ze zat nog in de sfeer van de discotheek en merkte niets op wat rondom haar gebeurde. Je kon eigenlijk zeggen dat het naar huis wandelen voor haar gewoon een automatisme was geworden.
Op een gegeven moment pakte de man de blondine vast aan haar arm. Ze verschoot en keek naar achter. Het gezicht kon ze niet zien, want die verschuilde zich in de schaduw van de man zijn hoed. Hij nam haar vervolgens steviger vast zodat de jonge dame niet kon vluchten. Ze probeerde zich te verzetten. Ze wou gillen, maar de stevig gebouwde figuur smakte haar tegen de muur, hield haar lichaam met een arm en het gewicht van zijn lichaam in bedwang, en hield zijn andere hand voor haar mond. Paniek stond in haar ogen te lezen. Haar hart begon ook harder te slaan.
De man begon haar te betasten met het hand dat hij haar normaal tegenhield. Ze kon voelen dat hij handschoenen aanhad. Eigenlijk zou ze nu kunnen gaan vluchten, maar het lichaam van de man steunde nog altijd tegen dat van haar. En moest ze toch iets ondernemen om te gaan vluchten, hij zou het toch van haar winnen. Ze kon voelen aan de kracht die de man uitoefende toen hij haar vastgreep, dat hij niet iemand was die niet graag ging sporten.
Ze gruwelde van de bepotelingen. Ze wou dat het stopte. Ze bleef hopen dat het gewoon een nachtmerrie was en dat ze ieder moment zou kunnen wakker worden. Maar helaas was dat niet waar. Helaas voor het meisje was het de werkelijkheid. Haar was nu iets aan het overkomen wat ze nooit zou hebben verwacht. Ze zag het wel op tv dat er hier en daar een meisje verkracht, ontvoerd of zelfs vermoord was. Maar dat het haar ooit zou overkomen had ze niet durven denken!
De blondine begon over al die nieuwsuitzendingen en haar eigen leven na te denken. Wat was de man met haar van plan? Wat wou hij van haar? Ze was gewoon een onschuldige 18-jarige die onderweg naar huis was! Wat zou deze vreemde nu toch in godsnaam van haar willen? Zou ze hier levend vanaf geraken? Ze hoopte van wel. Ze had nog een heel leven te leiden! Ze wou nu nog niet sterven. Ze wou nog hopen tijd doorbrengen met haar vrienden. Ze wou haar ouders nog altijd op stang jagen. Ze wou verder studeren, een carriere opbouwen en een familie stichten. En zo?n gedachten bleven maar komen.
Zonder dat de jonge volwassene het doorhad, kwamen er tranen in haar ogen.
Deze nachtmerrie duurde gewoon een eeuwigheid! Ze wou dat het stopte! Het meisje kon het niet meer aan. Plots haalde de man zijn hand van haar mond weg. Maar voor ze iets van geluid kon produceren, kuste hij haar op de mond. Nu was het haar kans om hem te verrassen, dacht ze! Nu kon ze hem van haar afhalen. De jonge blondine beet hem, in plaats van te kussen. De vreemde verschoot en deed een sprong achterwaarts. Zij twijfelde geen seconde en zette het op een lopen. Maar voor ze het einde van het steegje bereikte, had hij haar al ingehaald.
Terwijl ze liep, sprong hij op haar. Beide vielen op de grond. Hij lag nu boven op haar. Lang bleven ze niet liggen. Hij stond op en sleurde haar ook recht. Nu nam hij haar steviger vast. Zijn hoed was ondertussen van zijn hoofd gevallen. De jonge dame kon dus een beetje zijn gezicht zien. Ze merkte direct op dat hij een vreemde blik in zijn ogen had. Zijn ogen straalden woede uit. De brede figuur pakte haar een beetje op en ging met haar naar een iets donkerder plek in de steeg. Daar liet hij haar plots los. Veel kon ze niet doen, want vlak na het loslaten gaf hij haar een dreun in het gezicht. Het was een stevige klap. Ze voelde dat haar kaak serieus rood werd en haar liep begon te bloeden. Vervolgens duwde hij haar weer tegen de muur. Nu weer harder dan ervoor. Ze voelde dat ze zich niet meer kon bewegen zonder dat het pijn deed. Niet lang na de duw tegen de muur, nam de brede figuur een mes te voorschijn. Het scherp voorwerp glinsterde mooi in de nacht.
Toen hij het voorwerp had bovengehaald, wist het meisje dat ze niet meer lang te leven had en begon afscheid te nemen van haar familie en vrienden in haar gedachte. Maar in plaats van dat ze direct werd neergestoken, begon de man in haar lichaam te kerven. In iedere arm sneed hij in de polsen. De benen gaf hij zomaar willekeurig 4 sneden ieder. In haar gezicht gaf hij haar ook een snee. Langzaam voelde de blondine het leven uit haar vloeien. Overal had ze pijn. Botten waren gebroken.
Terwijl ze daar lag te bloeden, nam de vreemde een schaar te voorschijn. Daarmee knipte hij haar blonde haren mee kort. Hij deed die haren in een zakje en stopte dat samen met de schaar weer weg in zijn binnenzak. Hij keek naar haar. En dan, in een fractie van een seconde, stak hij haar in het hart. Het hart stopte met slaan. Hij keek tevreden naar het dode lichaam. Daarna nam hij een doekje te voorschijn en maakte het mes weer proper. Het mes stak hij weg en het doekje stak hij in brand.
Voor een laatste maal keek hij naar zijn slachtoffer. Een gevoel van tevredenheid kwam in hem op. Weer een mooie meid minder die met iemands hart kan spelen... De vreemde, brede figuur verdween weer met de nacht. Niemand die iets gemerkt had....

xxx Kim
19.10.20050 likes
hey
k vind het best een spannend verhaal en vind het ook knap dat je zoiets verzonnen hebt !!
ik zou de rest van het verhaal best willen lezen hoor !! bn tog es benieuwd hoe alles afloopt!!
kusjuhss inge
19.10.20050 likes
ben benieuwd hoe het verder gaat. echt een bloedstollende verhaal
19.10.20050 likes
hey hey,

ja ik ben ook heel benieuwd hoe het verder gaat... heeeel spannend..... de rest schrijf je toch ook wel op voor ons he??

kuss bar
19.10.20050 likes
Hahha tuurlijk da! Ik zen nu bezig aan hoofdstuk 2

Advertise here!!

20.10.20050 likes
hoi,

ik heb net je verhaal gelezen.ik moet zeggen dat ik het heel goed vond, echt knap, hoe je dat gedaan hebt, mijn complimenten.

maar je vraagt ook een eerlijke mening, ik wil die graag geven...op zich is het echt tof hoe je het hebt geschreven (zoals ik al zei) maar je praat in begin over een blonde, jonge dame, en later in het verhaal heb je het over een blondine, persoonlijk vind ik het beter overkomen als je het nog steeds zou hebben over een bonde dame, of jonge vrouw.

en bij het stukje van : ze kon voelen aan de kracht dat die man uitoefende toen hij haar vastgreep, dat hij niet iemand was die niet graag ging sporten, in het verhaal verwarrend, hij sporte juist veel, aangezien de kracht, maar misschien anders geformuleerd???

er persoonlijk vind ik als je iemand gaat vermoorden met een mes, dat het wel kan glinsteren maar niet dat het mooi glinsterd.... snap je wat ik bedoel?

maar ...evengoed, het is mijn mening, jij hebt het geschreven, verder zat het echt goed in elkaar, en ik kan niet wachten tot het vervolg er is!!!!!

succes verder

groetjes jeanette
21.10.20050 likes
hhhhhhhhhhhmmmm,

een ongeslepen diamant ? Misschien wel , dus schrijven maar zou ik zeggen...

Adverteer hier