Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Hoera, Treetje is jarig

3

Advertise here!!

Citeren29.09.20060 likes
alsnog van harte gefeliciteerd treetje, en hoop dat je een mooie dag hebt gehad....en nu nog hebt he

kusss feye
Citeren30.09.20060 likes
dank jullie allemaal, ik heb een hele leuke dag en nog leukere avond gehad en ook vandaag wordt het gezellig, tessem en nice komen met hun kids

hoop alleen dat ze er zo zijn zit al vanaf 10 uur vanmorgen beneden , heb al weer boodschappen gedaan en al en vind het wachten nu wel errug lang duren

groetjes treaxxx
Citeren30.09.20060 likes
treetje zijn dr al????????????????????????????????
hahahah
Citeren30.09.20060 likes
ja luca om half 5 waren ze er al en stonden we zelfs al op het voetbalveld naar mijn zoon te kijken met z'n allen

ze zijn nu al een tijdje weg denk dat ze al haast wel weer thuis zijn, heb genoten vandaag weer veel varkensdingetjes gekregen en heerlijk genoten van de kids pff wat worden die toch groot, julian is een schatje ik dacht altijd dat mijn kids al makkelijk waren toen ze zo klein waren maar dit is toch ongekend hoor , de hele dag hoor je hem niet wat een zoet kindje.

lekker met z'n allen soep gegeten en de kids hebben zich goed vermaakt dus al met al een hele leuke gezellige dag ........heerlijk om zo visite te hebben

groetjes treaxxx

ps vond het natuurlijk ook heerlijk om sussie en zwagermans weer live te zien
Citeren30.09.20060 likes
Ja we zijn weer thuis (heelhuids ) en heb ook heerlijk genoten van vandaag. Was weer als vanouds he. Jammer dat de afstand nu het vaker op visite komen wat lastiger maakt

Andere visite ook snel gegaan Siss?

Wist trouwens niet dat je al vanaf zo vroeg al zat te wachten, dacht dat we hadden door gegeven dat we toch pas zouden vertrekken na de 11 uur fles van julian.

Ja lekker jong is het he en als je zou kijkt dan zou je bijna zeggen van zo een kun je er wel meerdere krijgen, maar das na 2 seconden ook weer vorobij die gedachte haahaha

Groetjes Tess xXx

Advertise here!!

Citeren01.10.20060 likes
hee sussie,

ik wist dat jullie niet zo heel vroeg zouden zijn want paul had gezegd dat hij eerst ook nog de boodschappen moest doen, maar ik was op tijd wakker en als dan de boodschappen zijn gedaan en de soep is klaar .......ja dan duurt wachten altijd lang he en kwam natuurlijk ook dat ik het gewoon heel leuk vond dat jullie kwamen dus dan kan je niet vroeg genoeg komen

en idd de afstand is nu niet meer zo makkelijk te overbruggen maar lang leve klets en msn en de cam

hopelijk tot snel

groetjes treaxxx
3

Adverteer hier