Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Het was leuk...maar helaas

1

Advertise here!!

Citeren11.05.20070 likes
Hallo allemaal,

Ik kan helaas niet meer opde chatbox komen.
Ik zal me moeten beperke tot het forum.
Ik wens iedereen die ik viade chat heb leren kennen het allerbeste toe.

Lange warme kus van Saffie
Citeren13.05.20070 likes
jammer saf,was altijd gezellig met je
kussssssssssssssss
Citeren13.05.20070 likes
Jammer Saffie...

Stuur anders een mailtje, en leg je probleem uit daarin?

~X~Jaco~X~
Citeren13.05.20070 likes
Lieve Saffie,

Ik zal je enorm missen,als je behoefte hebt om te mailen mag en kan dat altijd.Ook als je erover wilt praten waarom je deze keuze heb of misschien wel heb moeten maken.

Kuss en knufff Bonn en sterkte
Citeren13.05.20070 likes
hoi saffie

mss als je wat duidelijker bent , waarom dit niet lukt , zie je evt foutmeldingen of wat dan ook ,dat we je dan kunnen helpen.

groetjes shirley

Advertise here!!

Citeren14.05.20070 likes
Hai Shir,
Onderaan mijn scherm krijg ik telkens, de mededeling dat mijn pc het scherm moet openen...dit doet ie wel honderd keer achter elkaar...
verder kan ik alleen maar 1x een zin typen en daarna krijg ik vertikale streepjes in mijn balkje (waar ik in typen moet)

Als ik al kan typen zie ik vaak ook een hele tijd niets op scroll van wat jullie typen

Heb verder alles gedaan wat je zei
heb een goeie virusscanner en verwijder regelmatig cookies en oude bestanden...
schijf opruiming heb ik ook al 4x gedaan....
wat moet ik nog meer doen?
volgens mij ligt het gewoon aan mijn videokaart...

kus Saffie
Citeren14.05.20070 likes
vertikale zwarte streepjes waar je het over heb , heb ik idd heel soms ook als ik dan bovenin op vernieuwen klikt gaat het stukken beter , tja je video kaart geen idee zal t eens voor je navragen

groetjes shirley
Citeren14.05.20070 likes
ff hitman pro laten draaien,... klinkt als enge virus nl.
Citeren14.05.20070 likes
voor 60 euro heb je een nieuwe videokaart die prima werkt voor huis tuin en keuken gebruik , misschien een overweging? Miss staan ze op marktplaats nog wel goedkoper overigens.
Succes
Zyx

http://tweakers.net/pricewatch/127348/AOpen-GeForc e-6600-128MB-DDR-128b-(PCI-e-DVI-I-LP-Passief)-Aeo lus-PCX6600-DV128LP-prijzen.html
Dit is een voorbeeldje, een Aopen Nvidea 6600 128Mb DDR1, passief gekoeld ook nog (geen geluid van fan), kost 50 euro + 8 euro bestelkosten.
Citeren15.05.20070 likes
hai allemaal,

ik kon gisteren ineens chatten
maar vanmorgen deed ie het weer niet
dus ik snap er geen Jota van...
Trouwens Zyx ik heb een laptop dus ik weet niet of die videokaarten dan duurder zijn, maar ik heb een kleine beurs...60 euro vind ik een hoop geld...dat kan ik niet zomaar even missen]]met mijn gezin.

Maar ik blijf proberen
kissssss Saffie

1

Adverteer hier