Forums  ›  Gedichten  ›  Positieve gedachten

Het lichtpuntje is in zicht...

Advertise here!!

Citeren08.10.20100 likes
Hoi hoi mensen,

Ik ga/ging door een hele moeilijke periode zoals jullie weten, waardoor ik ontzettend veel hyperventilatie had. Het gaat inmiddels weer een stuk beter met me. Ben op sommige dagen nog erg down, maar ik merk ook, dat ik gewoon weer heel erg vrolijk kan zijn op de chat. Dat was vroeger wel even anders...
Ik ben zo blij, dat mensen me laten inzien, dat ik er niet alleen voor sta, en met die hulp, ben ik echt al een heel eind. Ik ben echt super blij, dat ik zover ben gekomen. Ik hoop dat de vooruitgang blijft.. en dat het lichtpunt dichterbij mag komen

Dikke kus van Dioxon :-*
Citeren08.10.20100 likes
beter dioxon hoop dat t goed gaat met je en dat t zo blijft,en t lichtpuntje dichter bij komt.
nog veel sterkte en t lichtpuntje komt wel dichterbij, wens je nog veel sterkte en geluk

kussss tor.
Citeren08.10.20100 likes
heej diox,

we hebben hele gesprekken gehad en hebben het nog steeds.
maar zoals ik altijd zeg "je moet het zelf doen" ik en anderen kunnen je alleen advies geven.
blijf positief denken ook al heb je slechte dagen, dat heeft ieder mens wel.
maar goed dat heb ik je al meerdere keren verteld.
het enigste wat ik je nu kan zeggen, probeer zo door te gaan en de andere dingen op te lossen.
als je echt iets wil en je hebt doorzettingsvermogen dan kom jij er ook zeker wel

dikke knuff, en je weet het ben er voor je
Citeren09.10.20100 likes
Hoi dio,

wees gerust ik heb ook weleens een dag vanwaar ik denk pfffff moet dat nu, maar elke keer is er weer een iets waardoor ik weer vooruit wil en kan en ook jij kan dat, volgende week komen hoop ik veel vrienden en vriendinnen van de chat naar jou toe, om gezamelijk lol te maken in de flipje stad, dus kop op dio en doorgaan, je zit nu op de goeie weg.

groetjes van mij en je kleine vriendin rakker.

Adverteer hier