|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Whahaha Heli, heel voorzichtig dan  Dat niemand zich beledigd voelt he......  Groet,
Henry.
P.S. Moet nog wel even mien lieverd een dikke kus geven, kusssssssssssssssssssssssssss
|
Anonymous Undefined 65739 berichten whaaaauuuuwwwww !!!!.......ik mag bij het clubje !!!!  Ik zal het heel subtiel doen hoor henry !!!
Niemand die het ziet......en je voelt er niets van  Thx Friend !!!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Bonneke!!!! Had toch minimaal verwacht dat jij je wel als eerste zou aanmelden................... what a dissapointment!!!!  Henry. |
Anonymous Undefined 65739 berichten huh Henry,
Wie zegt dat ik me door jouw beledigt voelde,misschien had ik het over iemand anders???
Ik heb persoonlijk met jouw geen problemen hoor,fijne zondag knufff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten en waarom had je een reactie van mij verwacht dan,je hebt mij immers nooit ingepalmd en dus ook niet gekwetst?? |
Anonymous Undefined 65739 berichten ?????? jammer geen antwoord |
Anonymous Undefined 65739 berichten Och Bonneke toch, wil je zo'n graag een reactie. Welnu, vanuit the USA nog wel. Wat een speciaal gevoel moet je dat geven..........
En je treft het........... ben in een opperbeste stemming dus daar gaan we; op scroll en op het forum allerlei superlatieven over mij loslaten waarvoor dank overigens.
Daarna een discussie waarin jij zeer onterecht je mening over mij en mijn ex vrouw meent te kunnen geven.
Ik geef daarop een weerwoord en hups, weg ben ik van je vriendenlijst...........hmmmmmmm
Behoeft dit nog verdere toelichting...................    Henry, by the way  vanaf nu!!!!!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten sjucht,misschien heb je me gewoon verkeerd begrepen,en nogmaals iedere keer kom je terug over je ex vrouw,ik heb iets gezegd en je ook tegelijk uitgelegd over hoe ik het bedoelde toch?? Dat vermeld je niet,maar inderdaad laten we er maar over houden,jammer dat er niet meer gemailt kan worden,dan had ik het je uit kunnen leggen.
Ik kan je uitleggen hoe ik het bedoelde maar blijkbaar wil je het niet horen of zien en omdat ik dacht dat je behoorlijk pissig op me was heb ik je verwijderd jah.Zelf blijf je nu ook gewoon doorgaan door hier neer te zetten goh Bonneke ik had van jouw toch wel de eerste reactie verwacht,je hebt me toch nooit ingepalmd of wel???
<aar goed jammer deze miscommunicatie,knuff Bonn en alvast een fijn weekend |
oeh gaaf henry . ga je me een kaartje sturen van uit de usa .heb ik nog nooit gehad
|
|