Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Help ons Krummel vinden!!!

Advertise here!!

Citeren05.11.20070 likes
ik heb ze nog steeds niet bonn de blonde kanten maar voor straks wel terusten kussssssss en knuffffffff
Citeren08.11.20070 likes
krum is gezien hier in de buurt..... ergens bij echt ??? staat hier in de krant !!! zal marie eens bellen of die meer weet ? er staat letterlijk in de krant: man gezien met lianen op zijn rug....sleept een toiletpot waarschijnelijk merk van de gamma met zich mee en roep de hele tijd: kletsen.com, wie hem ziet moet zich melden op politiebureau !!! arme krum...... maar ik heb hem niet gezien....dus bel niet de politie...kan wel de loodgieter belllen misschien ???? want thuis bij hem zal een gaos zijn als die zijn eigen toiletpot mee heeft genomen ??? o jee en al die stront .......weet hij wel nog wat die aan het doen is ????

bezorgde noot.
Citeren08.11.20070 likes
hij is dus weer spoorloos................
Citeren09.11.20070 likes
Haaaahahaha, Krum is weer even geweest! En hoe!

Staakt het zoeken maar! We zullen wel weer van hem horen!
Citeren12.09.20080 likes
is krummel nu weer spoorloos?????????................

Advertise here!!

Citeren12.09.20080 likes
is die weer spoorloos,onze krumm
wat is dt toch met hem
heb je buurtonderzoek gedaan ,bonn?
Citeren12.09.20080 likes
nee nog niet,heb ik geen tijd voor gehad,maar jij toevallig??????? Ik begin me ondertussen toch wel zorgen te maken.
Zullen we anders opsporings verzocht inschakelen of vermist??
Citeren12.09.20080 likes
kunne we niet beter alletwee doen,
zoveel te eerder wordt tie gevonden,niet?
Citeren13.09.20080 likes
ik heb klungel effe voorbij zien komen,volgens mij was ie op vakantie in Tunesie ,kijk maar in smoelenboek daar staat een foto van hem
Citeren13.09.20080 likes
wat dom wat dom wat dom whaaaaaaa we zoeken krummel en ik heb klungel gevonden solly marie hahahahahahahhahahahaha denk dat ik maar moet gaan slapen of zo hahahahahah

Adverteer hier