Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Hellup ik kan niet meer op kletsen.com komen

1

Advertise here!!

Citeren04.10.20060 likes
Wie kan mij en nog vele anderen helpen om weer op kletsen te kunnen komen,wordt er geselecteerd want ik weet dat naomi,its en snufff en nog vele anderen er wel op kunnen komen en jij bent groot en ik ben klein en dat vind ik niet eerlijk ow neeeee hahahahahahah kus Bon
ik dram zo lekker door omdat ik er van baal dat ik er niet op kan komen want ik mis jullie allemaal
Citeren04.10.20060 likes
o bonneke je bent niet de enige ik kan dr ook niet op ook al heel de dag bezig pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
Citeren04.10.20060 likes
hey bon zie je beriggie
Citeren04.10.20060 likes
komt door de server bonneke ik had massel vanmorgen had maar 15 minuten problemen je kan ooo cookies verwijderen ik heb het weer met herstarten in orde gekregen

groeten visser kusssssssss
Citeren04.10.20060 likes
Dankjewel allemaal voor de reacties,en viss ik heb inderdaad dat allemaal al gedaan cookies opgegeten hahaha restarten maar het wil maar niet lukken maar ik probeer door te oefenen en oefening baart kunst dus we zien wel waar het schip stranks,kissss en hopelijk tot heel snel want ik mis jullie wel hoor.

Advertise here!!

Citeren04.10.20060 likes
bon ik heb beriggie naar jezelf gestuurd is die er wel al?
Citeren04.10.20060 likes
bonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Citeren04.10.20060 likes
Hoihoi,

Door toenemende bezoekers aantallen hebben we de afgelopen dagen wat problemen gehad met de bereikbaarheid van Kletsen.com. Heden morgen hebben we de capaciteit verhoogt en alle problemen zouden nu moeten zijn verholpen.

Indien je nog problemen hebt om de chat te bereiken raden we je aan om of de de refresh button te gebruiken (boven in beeld, internet explorer menu, een knop met 2 groene pijltjes)

Mocht je nu nog problemen hebben om op de chat te komen, stuur dan een email naar webmaster@kletsen.com en ik neem z.s.m contact met je op om het probleem te verhelpen.

.
Citeren04.10.20060 likes
bon ,het is me gelukt ..........................kom je?
word nu ook drukker dus denk dat problemen voorbij zijn
kussssssssssss
Citeren04.10.20060 likes
hey anais hoi hey heb boer jouw de groeten van mij gedaan?;) xxx peetje

1

Adverteer hier