Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

HOERAAA EEN DOCHTER

2

Advertise here!!

Citeren22.10.20090 likes
he hallo allemaal.
heel erg bedankt voor de lieve felicitaties...
even een kort verslag voor degene die het willen weten en andere.. stoppen met lezen.
de weeën waren op 22 okt om 12.22 om de 3 minuten en duurde ongeveer 1 minuut, dus een mooie tijd om de vroedvrouw te bellen...
deze was er rond kwart voor 1.
na nog een kopje thee gedronken te hebben, en nadat ik had aangegeven dat ik voor elke wee een schop kreeg van de kleine, werd ik om half 2 getoucheerd.... joeppie 3 cm ontsluiting.
ze wilde ook de harttonen beluisteren van de baby... echter na een 10 minuten geprobeerd te hebben, gaf ze aan naar het ziekenhuis te willen aangezien ze de harttonen niet duidelijk kreeg....
in haast naar het ziekenhuis.. daar aangekomen had ik weeën om de minuut die even lang duurde.... op de verloskamer aangekomen werd middels een echo geprobeerd het hartje te vinden..... dit duurde in mijn ogen wel uren, zal wel een minuut of 3 zijn geweest, zagen we eindelijk een sterk verzwakt hartje knipperen....
nadat we dat gezien hadden werd ik opnieuw getoucheerd... 7 cm ontsluiting.
het water werd gebroken en de hartslagmeter werd direct op het hoofde van de baby gedaan... nu zag je duidelijk dat als er een wee kwam de hartslag van de baby niet meer te meten was... hij kwam onder de 60 slagen per minuut...
na enkele minuten had ik echter volledige ontsluiting en na nog eens 5 minuten werd Lian geboren. De navelstreng zat om haar nek, waardoor ze zichzelf aan het wurgen was....
gelukkig is alles goed gekomen....
het is een prachtige dochter, welke ouder zegt dat nou niet over zijn eigen kind.....
maar dit was dus het verslag van de hectische nacht van Frank, Anja en Lian.
Citeren22.10.20090 likes
Leuke foto Anja stuur ff door als je een keer tyd heb ihhihihihihihihi maar wolfje toe fia kletsen of anders

zoennnnnnnnnn voor Anja en voor Frank handdddddddd

gefeliciteerd anja en frank

wolf
Citeren22.10.20090 likes
van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje

groetjes shirley
Citeren22.10.20090 likes
van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje

kusssssss en knufffffff
Citeren22.10.20090 likes
hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje.

Advertise here!!

Citeren24.10.20090 likes
Agossie wat is ze schattig. Fijn dat alles goed is gekomen je toch nog spontaan mocht en kon bevallen. En fijn dat alles goed is gegaan en dat alles goed is met moeder ern dochter.

Gefeliciteert met jullie dochter Lian en geniet van het kleine meissie. Jullie mogen met recht trots zijn op dit kleine wondertje.

Lian welkom in deze wereld.

Liefs Sugar
Citeren24.10.20090 likes
Hoi Ninko en Frank

Eindelijk, wat heb ik toch veel aan je moeten denken, zoveel overtijd.
Gefeliciteerd met jullie Lian en geniet ervan, heerlijk!

Gr Wonder en heliber
2

Adverteer hier