Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

HELP!! iemand een advies voor een leuk romantisch kadootje??

2

Advertise here!!

08.11.20050 likes
ja dat is wel een goed idee allemaal... maar ik heb denk ik al een leuk idee bedacht.. moet alleen nog even kijken hoe ik het ga doen maar dat zie ik nog wel... het is nog geen sinterklaas en kerst

xxx bar
08.11.20050 likes
Bar,

Denk je nu echt dat die kadootjes alles gaat veranderen. Jij bent nu steeds maar bezig om die relatie te redden, maar is het juist niet zo dat hij juist deze stappen moet gaan zetten. Want dit maakt jou niet gelukkiger hoor. Maar je maakt het hem zo weer heel makkelijk allemaal.

Ja mensen ik klink misschien hard voor der maar dat is wel mijn mening.
08.11.20050 likes
Hallokes Bar,

een cadeautje is leuk, maar ik kan Pittemans geen ongelijk geven.
Gewoon een cadeautje (mag best origineel en lief zijn) en verder toch effen de kat uit de boom kijken. Zien of wat er bij hem is veranderd ook daadwerkelijk blijft.

nog een tip: de mooiste cadeau's zijn soms de eenvoudigste.

groetjes iceke
08.11.20050 likes
Hallokes Bar,

een cadeautje is leuk, maar ik kan Pittemans geen ongelijk geven.
Gewoon een cadeautje (mag best origineel en lief zijn) en verder toch effen de kat uit de boom kijken. Zien of wat er bij hem is veranderd ook daadwerkelijk blijft.

nog een tip: de mooiste cadeau's zijn soms de eenvoudigste.

groetjes iceke
09.11.20050 likes
dat is waar ja.. maar goed. ik heb al iets verzonnen. dus ben benieuwd hoe die t gaat vinden.. hij krijgt ook een paar keer wat in zijn schoen van me :P

Advertise here!!

09.11.20050 likes
Hey bar,

Ik begrijp dat je wat leuks wilt doen, maar ik ben het ook wel met pittemans en iceke eens..........

Ik zou niet weten wat je voor hem zou moeten doen of kopen.....

Ben zelf ook nog hard aan het nadenken dus nog meer tips zouden welkom zijn!!

Eyes
10.11.20050 likes
ik wil mezelf iets romantisch, iets specials, iets leuks geven..

iemand een goed idee??

pacco
11.11.20050 likes
je schoonmoeder pacco ??? of rinse
kusssss shirley
11.11.20050 likes
whahahaha.. steek kaarsjes aan voor jezelf.. koop een bos rode rozen en een leuk kadotje voor jezelf. en heb samen een gezellige avond
2

Adverteer hier