|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik kan er niet meer tegen,dat je hier om de 5 minuten wordt doodgeknuffeld.
dus heel snel weg van hier.
ik kan er niet meer tegen ,dat je om de 5 minuten wordt platgezoend.
dus heel snel weg van hier
ik kan er niet meer tegen,dat je hier geen kritiek mag hebben.
ik kan er niet meer tegen,dat smurfen de hoofdrol spelen,op een volwassenen chat.
ik denk dat weinigen,dit zullen lezen.
want dit item. is heel snel weg van hier. |
FF Knuffelen , Zuurtje ?? 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten en een dikke kus
|
kip31 Undefined 680 berichten kussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss zuur hahahahahhahaha  oja en wanneer gaan we nu eens smurfen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Als je er niet meer tegen kan, moet je er mee stoppen
|
|
verlegenmannetje Undefined 69 berichten ik weet niet waar ik dit moet neerzetten.dus doe ik het hier maar.
ik zit altijd op de forums te lezen,bemoei me haast nergens mee,maar nu is het wel stil en saai.zelfs timberland en espasa,zijn stil. |
verlegenmannetje Undefined 69 berichten hoera...er is weer leven op het forum.en zal ik eens iets vertellen?ik word minder verlegen,nu ik chat. |
Fijn hoor verlegen mannetje
|
Timberland Undefined 2690 berichten Aangezien de weg geblokkeerd wordt voor mijn vriendin Henriette wegens uit de duim gezogen redenen (wegens vloeken en schelden!!) de rest van de redenen daar gelaten, houd ik me solidair aan haar en zal mezelf de weg ontzeggen!
Wat een flauwekul is dit geworden, het er schoon genoeg van..
berichten die verwijdert worden op basis van flauwekul
bah!
ik wens de overige chatters veel plezier verder hoop dat zij wel met deze flauwekul overweg kunnen.
ik ben snel weg van hier! |
oke wat jij wil , doei tim.
ik wens jou ook veel plezier
ps: hey tim ook jij ken kopieren hihihihihi |
|