Citeren22.11.20120 likes
Haha ik neem volgende keer iedereen wel mee 
haha jij mag alles insmeren dat je wil koffie :$
Waar gaan we dan heen?
kuss

haha jij mag alles insmeren dat je wil koffie :$
Waar gaan we dan heen?
kuss
Advertise here!! |
Citeren22.11.20120 likes Haha ik neem volgende keer iedereen wel mee ![]() haha jij mag alles insmeren dat je wil koffie :$ Waar gaan we dan heen? kuss |
Citeren23.11.20120 likes nou we doen zo jy mag kiezen waarheen maan
als er maar zon is , want heb net bus zonnebrand gehaald ben je tevreden met factor 12? ![]() |
Citeren23.11.20120 likes Absoluut ! :D
Goh, dan denk ik dat Benidorm me wel leuk lijkt, wat denk jij? Of Zuid-Frankrijk. |
Citeren23.11.20120 likes tenerife, salou, rome, instanboel ![]() |
Citeren23.11.20120 likes maan ,als we maar samen zyn
dan vind ik het best ![]() |
Advertise here!! |
Citeren24.11.20120 likes Psssssst maantje, zou jij met me mee willen naar de beerze bulten? ![]() ![]() ![]() |
Citeren26.11.20120 likes beerze bulten? Welja waarom niet, ken het niet, maar als je uitlegt ga ik misschien wel mee :D |
Citeren26.11.20120 likes welja maan ,met vreekie ga je zo op pad
![]() terwyl je met my veel mooiere tyd kunt hebben hoor ![]() pssst zal je dan ook goed nederlands leren meid .haha |
Citeren26.11.20120 likes De beerze bulten zijn bulten van zand, kun je mooie zandkastelen bouwen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren26.11.20120 likes haha jij mag me alles leren koffie, maar wij gaan samen op vakantie he en met auto ga ik naar beerze bulten, als hij me uitlegt wat het is..
En volgens mij is dat maar 1 dag of weekendje ofzoiets.. Goed nederlands? :S scheelt er iets met de manier waarop ik typ? :S |