Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

(Goede) voornemens!

1

Advertise here!!

Citeren30.12.20050 likes
Hallo allemaal!!!!

Ik was eens benieuwd of jullie (goede) voornemens hebben voor het nieuwe jaar? of heb je zoiets van:"Dat ga ik toch niet redden?!"

Hier wat (goede) voornemens van mij, voor het nieuwe jaar 2006:

-In 1e plaats natuurlijk mijn zoete geliefde werkelijk AL mijn liefde geven, en haar heel erg gelukkig naast mijn zijde laten zijn!!!! XXX

-Zooo gelukkig blijven, of nog gelukkiger worden dan ik nu al ben (kan eigenlijk helemaal niet haha)

-Zowiezo een 2e tattoo erbij, het liefst samen met mijn lief, maar ik twijfel nog waar ik het zal plaatsen, voorkeur is linkerbovenarm, of kootje van mijn ringvinger...

-Mss stoppen met roken, wie weet (maar het is zo lekker...hmmmmm)

-Dingen doen mss die ik nooit heb gedurft, zoals parachute springen (en ik heb nog wel hoogtevrees...brrrr)

-Wil weer gedichten gaan maken en die bundelen, en gaan tekenen en schilderen, wat ik vroeger ooit gedaan heb

-Samen met een hele, heeeele goede vriend van me nu eens eindelijk mijn eigen film gaan maken (Wim Vink, de ongekroonde koning van de Nederhorror) genaamd "Giallo in Rosso" Script ligt al meer dan 10 jaar op de planken....

-Mijn huis compleet veranderen, in de stijl zoals ik het wil, en gaaf vind, er zitten nog teveel invloeden van mijn ex Sylvia in, vind ik zelf...

Ik hoor het wel van jullie, alvast heel erg bedankt!!!!!!!

Jaco
Citeren30.12.20050 likes
lieve jaco
dat zijn wel heel veel goede voornemens :d
ik heb nooit geen goede voornemens helaas laat altijd alles lopen zoals het uit pakt
ik hoop dat het je allemaal gaat lukken
xxxx groetjes shirley
Citeren30.12.20050 likes
sow siet er goed uit jaco!!!
nou ikke doe nie aan goede voornemens! enkel en aalleen omdat als ik wil dat iets anders gaat ik dat meteen op dat moment doe1 en jah dan blijft er natuurluk prescies voor ut nieuwe jaar niks over he haha!!!
nou veel suc6 ermee jaco!!!
kussie
kirsten!
Citeren30.12.20050 likes
jij hebt wel heel veel goede voornemens!! hihi
ik pak de dag zoals die komt, heb al te vaak goede voornemens gemaakt en die heb ik nooit volgehouden
zodus....

een voornemen wel : gelukkig worden en mezelf blijven !!

kusssss
mams
Citeren31.12.20050 likes
goed zo mama hahahaha kusssssssss

Advertise here!!

Citeren31.12.20050 likes
mijn goede voornemens zijn, blijven zoals ik ben, en dat op alle gebieden.
moet in 2006 nog een ding op de rails krijgen en ik weet zeker dat me dit gaat lukken !!!
als cats zegt het is zo, dan is het ook zo !!
groetjes cats.
allemaal een prettige jaarwisseling.
Citeren31.12.20050 likes
Mij goeie voornemen is om volgend jaar mijn vetpercentage nog meer naar beneden te halen.
Verder gaat ik op vakantie dus dat is mijn tweee voornemen.
Een leuke vriendin voor me veroveren.
En het laatste is zo snel mogelijk groeien in het bedrijf waar ik nu werk.

Mensen beste wensen voor 2006 en ik spreek jullie zeker nog wel.
Citeren31.12.20050 likes
Gelukkig mag ik straks eindelijk eindigen met de goede voornemens van 2005.
Een jaar is gewoon veel te lang voor goede voornemens.
Citeren02.01.20060 likes
haha leuk waters!
nou jaco wat een lijst!
ik doe niet aan goede voornemens;zo maatschappelijk bepaald.......
ben aan het overleven,en dan is alles dat je kunt doen (of laten) een overwinning...
Citeren02.01.20060 likes
hahah ik heb iedere dag voornemens maar het komt er niet van ........
dus ik ben overgestapt op ....hopen.... !!! en komt daar niets van dan neem ik het zo als het komt.......scheelt wat stress en teleurstelling.
Maar iedereen die voornemens heeft......hoop dat je ze waar kan maken in 2006 !!!!
Iedereen een heel gelukkig en vooral.... blijf gezond 2006 !!!

lieve groetjes nootje....

1

Adverteer hier