|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hallo, ben op zoek naar een man, maten 90, 40,30.
Weet iemand zo man voor mij?
(90 jaar, 40 miljoen op bankrekening, 30 dagen nog te leven) |
feye Undefined 360 berichten ik zou er zo niet 1 weten, maar als ik er 1 tegen kom hou ik hem zelf!!
vind je niet erg h?, wil eventueel best wat uitdelen zo ben ik dan ook wel weer. groetjes xxx voor die ouwe feye |
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahahha das een goeie. zo iemand wil ik ook wel. moet je alleen erg snel trouwen met zo'n oude man.. bah en daar moet ik dan weer niet aan denken.. doe mij hem dan maar wat jonger en nog wat meer geld.. dan krijgen jullie ook allemaal wat van me
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ha ha ha joke
als k die man vind wil k hem wel met delen
groetjes marie |
Anonymous Undefined 65739 berichten ah bah!!!!!!! wat moet je nu met sown bejaarde gast!!!! owke hij leeft snle nie meer maar dan nog he!!! en is 40 miljoen nie un beetje te veel????
dikke kuss kirsten!!! |
|
dodo1976 Undefined 183 berichten idd, Kirsten !
ik vind 1 miljoen zat !! ahahahaha
groetjes en kus van dodo |
Waters Undefined 587 berichten 30 dagen is lang hoor.... |
Timberland Undefined 2690 berichten j o k e
s o r r y i k z a g j e b e r i c h t t e l a a t i k v o l d o e a a n 2 c r i t e r i a , h e t e n i g e v e r s c h i l i s d a t i k n o g m a a r 2 0 d a g e n t e l e v e n h e b
g r o e t e n
g e r r i t w e s t g a a r d e |
Timberland Undefined 2690 berichten j o k e
s o r r y i k z a g j e b e r i c h t t e l a a t i k v o l d o e a a n 2 c r i t e r i a , h e t e n i g e v e r s c h i l i s d a t i k n o g m a a r 2 0 d a g e n t e l e v e n h e b
g r o e t e n
g e r r i t w e s t g a a r d e |
Anonymous Undefined 65739 berichten is goed, timberland, maar wil wel eerst een copie van je bankrekening. Zeker spelen, h |
|