Citeren08.01.20070 likes
Laatste tyd is men gevoel heel intens , men gedachten steeds bij mijn kleine meid.
Gevoel van machteloosheid , niet weten hoe en wat je kan doen .
Gewoon een rotgevoel , kvoel dat ze aan me denkt , ze kan de hele situatie nog niet begrijpen .
Kvoel dat ze een gemis heeft , haar bescherming is weg , de sterke armen die ze gewent is zijn weg .
De knuffels die ze kreeg zijn weg .
Haar paps , steeds bij haar , heel der leven en plots is die weg , hoe moet ze zich dan voelen ?
Gevoelens van verlatenheid , angst alleen te staan .
S'nachts stond ik op om haar pap te geven , te verschonen , te troosten bij een nachtmerrie .
Constant was ik bij ze , over haar wakend , in de buurt .
Wat moet er in Godsnaam door haar hoofd nu gaan ?
Ooit gaat ze er vragen bij stellen , waarom dit , waarom dat ?
Wat moet ik zeggen , de waarheid ? een leugen ?
Ik ben zelf een man van de waarheid , lieg niet makkelijk , vindt ik zelf rot , liegen .
Een leven vol leugens en opgebouwd door leugens zoals het leven van haar mama , nee , dat kan ik haar ook niet aandoen , nee , geen leugens dus .
De waarheid ?
dat mama een onevenwichtig persoon is , dat mama een mannengek is , dat mama een drug gebruikster is , dat mama een alkoholiste is , pfffffff , niet eenvoudig dat aan je kind te moeten vertellen .
Hoe los je dit op , met de waarheid ?
De waarheid die voor haar een hoop verdriet gaat geven , iets dat je als ouder je kind steeds wil tegen beschermen .
Een leugen en dan komt het ooit tevoorschijn en is ze in mijn persoon ontgoocheld en ook dan verdrietig omdat je de waarheid niet zegt .
Pffffff , niet makkelijk , bestaat dat zoiets als makkelijk ?
Gelukkig zijn dit nog geen zorgen voor nu die vragen , maar ooit ...... .
Misschien komt ze er zelf achter hoe alles ineen zit , geeft dat een oplossing , nee , doet evenveel pijn denk ik .
We zien wel .
Rakkertje , xxxxxxxx
Gevoel van machteloosheid , niet weten hoe en wat je kan doen .
Gewoon een rotgevoel , kvoel dat ze aan me denkt , ze kan de hele situatie nog niet begrijpen .
Kvoel dat ze een gemis heeft , haar bescherming is weg , de sterke armen die ze gewent is zijn weg .
De knuffels die ze kreeg zijn weg .
Haar paps , steeds bij haar , heel der leven en plots is die weg , hoe moet ze zich dan voelen ?
Gevoelens van verlatenheid , angst alleen te staan .
S'nachts stond ik op om haar pap te geven , te verschonen , te troosten bij een nachtmerrie .
Constant was ik bij ze , over haar wakend , in de buurt .
Wat moet er in Godsnaam door haar hoofd nu gaan ?
Ooit gaat ze er vragen bij stellen , waarom dit , waarom dat ?
Wat moet ik zeggen , de waarheid ? een leugen ?
Ik ben zelf een man van de waarheid , lieg niet makkelijk , vindt ik zelf rot , liegen .
Een leven vol leugens en opgebouwd door leugens zoals het leven van haar mama , nee , dat kan ik haar ook niet aandoen , nee , geen leugens dus .
De waarheid ?
dat mama een onevenwichtig persoon is , dat mama een mannengek is , dat mama een drug gebruikster is , dat mama een alkoholiste is , pfffffff , niet eenvoudig dat aan je kind te moeten vertellen .
Hoe los je dit op , met de waarheid ?
De waarheid die voor haar een hoop verdriet gaat geven , iets dat je als ouder je kind steeds wil tegen beschermen .
Een leugen en dan komt het ooit tevoorschijn en is ze in mijn persoon ontgoocheld en ook dan verdrietig omdat je de waarheid niet zegt .
Pffffff , niet makkelijk , bestaat dat zoiets als makkelijk ?
Gelukkig zijn dit nog geen zorgen voor nu die vragen , maar ooit ...... .
Misschien komt ze er zelf achter hoe alles ineen zit , geeft dat een oplossing , nee , doet evenveel pijn denk ik .
We zien wel .
Rakkertje , xxxxxxxx