Citeren09.02.20110 likes
Vrienden voor het leven...
Een vriend was hij, met zijn lach
Een vriend was hij met zijn stem
Een vriend was hij, met zijn kritiek
Een vriend was hij, die altijd wel even tijd voor je had
Een vriend was hij, als het om muziek ging
Een vriend was hij, als het om Radiomaken ging
Een vriend.... een vriend wiens leven in muziekfragmenten aan me voorbij gaat, mooi, met kleur en vooral veel passie
Dag vriend....
Gerard van Leeuwen is maandag 7 Februari 2011 overleden.
Hij werd 50 jaar.
Momenteel draait Radio Popular aangepaste muziek.
In de loop van deze week zullen we bekend maken wanneer de programmering zal worden hervat.
De familie zou het fijn vinden als jullie ook een berichtje achterlaten in het gastenboek op de site van Radio Popular.
Ik wens de familie, vrienden en alle bekende van Gerard Heel veel sterkte met dit zware verlies,
Hoop dat jullie de kracht kunnen vinden om dit te verwerken en een plekje te kunnen geven
Lieve Gerard bedankt voor alle leuke uurtjes muziek
en alle plezier wat we hebben beleefd, We zullen je erg missen, Uit het oog maar nooit uit het hart.
Rust zacht lieve Gerard.
Een vriend was hij, met zijn lach
Een vriend was hij met zijn stem
Een vriend was hij, met zijn kritiek
Een vriend was hij, die altijd wel even tijd voor je had
Een vriend was hij, als het om muziek ging
Een vriend was hij, als het om Radiomaken ging
Een vriend.... een vriend wiens leven in muziekfragmenten aan me voorbij gaat, mooi, met kleur en vooral veel passie
Dag vriend....
Gerard van Leeuwen is maandag 7 Februari 2011 overleden.
Hij werd 50 jaar.
Momenteel draait Radio Popular aangepaste muziek.
In de loop van deze week zullen we bekend maken wanneer de programmering zal worden hervat.
De familie zou het fijn vinden als jullie ook een berichtje achterlaten in het gastenboek op de site van Radio Popular.
Ik wens de familie, vrienden en alle bekende van Gerard Heel veel sterkte met dit zware verlies,
Hoop dat jullie de kracht kunnen vinden om dit te verwerken en een plekje te kunnen geven
Lieve Gerard bedankt voor alle leuke uurtjes muziek
en alle plezier wat we hebben beleefd, We zullen je erg missen, Uit het oog maar nooit uit het hart.
Rust zacht lieve Gerard.