Citeren08.09.20060 likes
Frank, ik vind het een goed idee. Maar wie gaat de "spelregels" bepalen? Daarover zou men al oorlog kunnen gaan voeren. Vrede is mooi, maar ook rekbaar.
Advertise here!! |
Citeren08.09.20060 likes Frank, ik vind het een goed idee. Maar wie gaat de "spelregels" bepalen? Daarover zou men al oorlog kunnen gaan voeren. Vrede is mooi, maar ook rekbaar. |
Citeren08.09.20060 likes Trouwens, boedisten komen toch aardig in de buurt van jouw idee Frank? Ik geloof niet dat we ooit Tibetaans terreur op het journaal hebben gezien. |
Citeren08.09.20060 likes brein, ga jij ff links staan jah! ![]() balkenellende zuur een echte leider? tja zoals ie onlangs onze jongens toesprak, daar straalde echt een leider uit, maar blijft moeilijk als je de uitstraling hebt van een natte NRC krant ![]() |
Citeren08.09.20060 likes Tim, dank je wel voor de voor de uitnodiging!
Maar het uitzicht is mooi genoeg hier vanuit het midden ![]() |
Citeren04.10.20080 likes Geloof in jezelf
geloof in de kracht die je hebt.................. laat je niett meer verslaan de kracht die je door het leven leidt die je door goede en slechte tijden laat gaan Geloof in jezelf,in je kunnen in alles wat je hebt gegeven............... geloof in wie je bent,nu...... en elke stap in je leven............... Geloof in de dag van morgen, dat de zon weer zal stralen En geloof in jou geluk want er valt nog zoveel moois uit je leven te halen |
Advertise here!! |
Citeren04.10.20080 likes ![]() |
Citeren04.10.20080 likes is heel mooi Bonneke en ik ben dat aan het leren
kussssssssss en knufffffffffffff |
Citeren04.10.20080 likes toffff bonn,kussssssssssssss |
Citeren04.10.20080 likes thanks lieve ajax,marie en babs.dikke kusss en knuffffffffffffffff
Ajax,dat weet ik meis en het gaat jou ook zeker lukken als je maar blijft geloven in jezelf en de kostbare enkele echte goeie vrienden,zet hem op je kan het |
Citeren17.05.20090 likes vandaag heb ik in mezelf gelooft, en het heeft geholpen, dank jullie wel allemaal, de springgroep doet me enorm goed, en ik blijf geloven dat ik nu het geluk weer zeker een beetje terug heb in mijn leven. |