Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Ga niet naar SINT in de bios met je KIND!!!

Advertise here!!

Citeren20.10.20100 likes
Nieuwe film Dick Maas onder vuur
19-10-10 14:09
"Ouders moeten bioscoop mijden om 'Sint'

Nog voor de film Sint in de bioscoop draait, heeft deze al voor behoorlijk wat ophef gezorgd. Nadat Johan Nijenhuis maandag zijn beklag deed over de poster van Dick Maas' nieuwe rolprent, zijn er meer dan 600 klachten binnen gekomen over de film. "Alle kinderen zullen van de poster schrikken. Als je iets snapt van de ontwikkeling van een kind, moet je deze poster niet ophangen," stelde de Costa!-regisseur.

Sint gaat over een moordlustige variant op de goedheiligman die we allemaal kennen. Sint blijkt er nogal wat gewelddadige trekjes op na te houden, waardoor de film niet bepaald geschikt is voor jonge kijkers.

De landelijke ouderorganisatie Ouders & Coo roept ouders van jonge kinderen op om tot 5 december de bioscopen die Sint van Dick Maas vertonen zelfs te mijden.
Citeren20.10.20100 likes
is toch vuor 16 jaar en ouder?

Heb engere filmposters gezien hoor
Citeren20.10.20100 likes
Ik zie niet in wat er mis mee is. Iedereen mag films maken waarover hij wil.
En om niet te vergeten, het is een +16 film, maar hoeveel jongeren (en zelfs kinderen) kijken er niet naar +18 films?
Citeren20.10.20100 likes
ach ja jongens en vrouwen laat je nou niet op naaien het valt best wel mee er zijn erg dingen in werd !
Citeren22.10.20100 likes
het blijft wel stil zo met mijn antwoord

groetjes dennis

Advertise here!!

Citeren22.10.20100 likes
kijk als het over naaien gaat..ben ik van de partij dennis

maar jammer dat het een film voor 16 jaar en ouder is..wilde er met mijn zoon (11) naartoe.
Citeren22.10.20100 likes
hoorde vandaag op de radio,
poster van de sint mag blijven hangen
en idd is een 16+ film
Citeren23.10.20100 likes
ag wat maak uit je ben er zelf bij dat je kind wil kijken of niet je weet zelf wat goed is voor je kind toch????
en de erge kest films dan ???
nou dat er een griezel film in het nl is moet dat erg zijn pffff gebruik je verstand en dan kan je zelf willen kijken of niet.
3D kaarten

Adverteer hier