Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

****GOEDE VOORNEMENS VOOR 2007***

1

Advertise here!!

Citeren21.12.20060 likes
MIJN GOEDE VOORNEMENS

ik ga mezelf niet voorliegen en afkomen met loze beloftes en dergelijke waar niemand iets aan geeft...
ik ben iemand die steeds zn best wil doen voor jan en alleman...maar ook ik ben tevens NIET perfect....
als ik dan iets aan mezelf zou willen/moeten veranderen dan moet ik HEEL VEEL voornemens noteren ....dus MIJN voornemens zijn simpel....alles hangt af van mn situatie...

ik weet 1 ding....eens ik mn zoon terug bij me heb....DAN PAS ben ik in staat....mn voornemens te herstellen....

wat zijn JOU voornemens???
Citeren21.12.20060 likes
Hahahahaha Pro, ik wist dat deze vraag eraan zou komen van iemand, vroeg of laat

Er is maar 1 ding wat bij mij op nummer 1 staat voor het nieuwe jaar, namelijk verhuizen naar een kleinere woning/appartementje, en dan bij voorbaat terug naar mijn geboortedorpje Volkel

En ik kan wel zeggen dat ik ga stoppen met roken, maar dat doe ik toch niet, daarvoor is het veel te lekker

En dan nog de zogenaamde mss opties:
-Lippiercing erbij
-Tattoo erbij
-Karaoke zingen (jaja haha)

Jacootje
Citeren21.12.20060 likes
heb geen goede voornemens gaat echt een te gek jaar worden (en de jaren die gaan volgen)

xxx peetje
Citeren21.12.20060 likes
ik heb 1 voornemen blijf roken kusssssss wilma
Citeren22.12.20060 likes
Dat dit jaar een RUSTIG jaar mag worden...vol gezelligheid GEZONDHEID en liefde

Advertise here!!

Citeren22.12.20060 likes
dit jaar saffie hihi das nog kort zeg

weinig goede voornemens, hoop op een gezond en liefdevol 2007
en dat samen met mijn lekkere ding Peter, mijn kids en dierbaren om me heen.

kusss feye
Citeren22.12.20060 likes
Dat het VOLGENDE jaar een RUSTIG jaar mag worden...vol gezelligheid GEZONDHEID en liefde
Citeren23.12.20060 likes
Mijn goede voornemen is om hier eens te gaan chatten en ik wil nog het geheime gehaktballenrecept van leuk48 ontfutselen ;)
Citeren23.12.20060 likes
Hmmmmm....badeendje, die gehaktballen waren heerlijk, maar ook ik weet het recept niet eens hahahaha

Jaco
Citeren23.12.20060 likes
mijn voornemens om nog meer te trainnen met darten

1

Adverteer hier