Citeren06.09.20100 likes
Allemaal gefeliciteerd met mijn 30ste verjaardag!!

Jullie waren me vergeten he!!!
xxx Ami

xxx Ami
Advertise here!! |
Citeren06.09.20100 likes Allemaal gefeliciteerd met mijn 30ste verjaardag!!
![]() ![]() ![]() xxx Ami |
Citeren06.09.20100 likes jij heet toch uh uh willem ![]() voor taart onthoud ik een hoop ![]() ![]() |
Citeren06.09.20100 likes heej ami,
ik wist helemaal niet dat je jarig was! nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. heb je een leuke dag gehad? |
Citeren06.09.20100 likes ik had vandaag een rustig dagje, zaterdag vrienden over de vloer gehad, gisteren leuk met de familie in Duinrell rond gehangen
xxx ami |
Citeren06.09.20100 likes Ik heb net ff in je profiel gekeken en volgens je profiel ben je 21-08-2008 geboren dus ben je ook niet jarig vandaag ![]() |
Advertise here!! |
Citeren06.09.20100 likes ja ik heb altijd zoiets van als je wil weten hoe oud ik ben vraag het dan gewoon...maar meestal deed Visser mijn verjaardag niet vergeten, maar waarschijnlijk heeft ie nu andere dingen aan zijn hoofd. Geeft niks ik vond het gewoon geinig om jullie met mijn 30ste verjaardag te feliciteren hahaha |
Citeren07.09.20100 likes ami, ja visser heeft inderdaad andere dingen aan zijn hoofd, en hij moet zelf een strijd leveren...............
Maar alsnog van harte gefeliciteerd met je 30ste verjaardag, dikke kus en knufff |
Citeren07.09.20100 likes dat klopt Ami dat ik jou feliciteerde maar ik heb zeker nu een hoop aan mijn hoofd en niet alleen de tumor die trouwens goed aan slinken is ben bezig om de pijn bestrijding te verminderen heb er sinds zaterdag andere problemen bij en wel wat mijn dochter is aangedaan door een vriend die machtiging al tijd geleden heeft ingetrokken van hypotheek dus gisteren en vandaag overal achteraan geweest want bericht gevonden dat 30 september woning leeg moet zijn deze week slaapt ze ook hier en eet ze ook hier maar alsnog gefeliciteerd en sorry dat ik er nu niet aan gedacht heb kusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss |
Citeren10.09.20100 likes ![]() |