Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

GEBROKEN TEEN

Advertise here!!

Citeren06.02.20100 likes
hmm word wel veel gebroken bij jullie boer eerst en nu jij hebben jullie een stempelkaart bij de gipsmeester ofzo
Citeren18.02.20100 likes
lieve petra,

hoe is het nu met je teen? Zit je nog in het gips? Ik wens je in ieder geval heel veel beterschap, lieve groetjes Bonn
Citeren18.02.20100 likes
Ja gaat beter Bon de teen is ingetaped ,meer pijn dan verwacht, het lopen is erg vermoeiend maar gaat steeds beter ben er denk ik nog zon week of 3 zoet mee en dan mag ik zelf eindelijk weer autoryden

bon dikke kussssss en erg lief dit berichtje je bent echt een lieve schat

Hoe gaat het met Bon?
Citeren18.02.20100 likes
lieve petra,

op zich fijn dat je geen gips meer hebt, wel balen dat je nog ingetaped zit en dat het lopen nog zo vermoeiend is. Ik hoop echt dat je over een week of 3 dan weer loopt als een kievit
Het gaat goed met me, dank je wel, en voor jou en Ron alvast een heel fijn weekend, dikke kus en knuf
Citeren24.02.20100 likes
goeiemorgen lieve Petra, hoe is het nu met je? Heb je nog veel pijn? Ik geef je een hele dikke kus en knuf en heel veel sterkte en pas goed op jezelf

Advertise here!!

Citeren26.02.20100 likes
petra, hoe is het met je?? Gaat het al iets beter met je? Heel veel sterkte meis, dikke kus en knuf en alvast een fijn weekend gewenst
Citeren26.02.20100 likes
ach ja een gebroken teen is ook een teen alleen blauw miss of heb je er verf op gesmeerd peet ?
Citeren01.03.20100 likes
Dank jullie wel voor de lieve reacties, sinds vandaag is het tape eraf, nu nog 1 week lopen met de speciale schoen en dan mag ik hopelijk weer gewone schoenen aan en is het leed geleden

veel liefsss en dikke knufff
Citeren01.03.20100 likes
wow petra, dat is heel fijn om te lezen, gefeliciteerd dat het tape eraf is, en ik hoop dat de komende week voorspoedig zal verlopen en dat dan het leed is geleden, dikke kus en knuf
Citeren12.03.20100 likes
lieve Petra,

ik heb je vanochtend even gesproken op scroll, maar ik wil je laten weten dat ik het onwijs fijn voor je vindt dat het weer goed gaat met je teen, en dat je vanaf volgende week weer volledig gaat werken.
Fijn weekend voor jou en Ron

Adverteer hier