Citeren05.12.20060 likes

Advertise here!! |
Citeren05.12.20060 likes ![]() ![]() |
Citeren05.12.20060 likes ![]() ![]() |
Citeren05.12.20060 likes file??????? de rechte rijstrook is altijd vrij voor me !!! ![]() ![]() roger |
Citeren05.12.20060 likes Tja, lange files voor de kassa's tegenwoordig.
Even kletsen met de mensen om je heen en het gezellig maken. Of alle dingen voor de kassa even oppakken, goed bekijken en lezen aan alle kanten en dan weer terug leggen om de baas te irriteren. |
Citeren05.12.20060 likes Pffffffffffffff ik sta nooit in de file ![]() Ik sta altijd vooraan ![]() |
Advertise here!! |
Citeren05.12.20060 likes ik ryd altyd via duitsland scheelt een boel reistyd en heb daar nog geen files meegemaakt en zit je daar achter langzaam rydend verkeer dan geeft een duitser je echt een kans om je er achterweg te laten gaan kunnen de nederlanders nog wat van leren ![]() xxx peetje |
Citeren05.12.20060 likes Ik sta elke dag in de file op de heen weg dat is mooi tijd om wakker te worden en heerlijk mee te blerren met de muziek.
Radio voluit yessss disco time. groetjes |
Citeren05.12.20060 likes jaaaaaaaaa ik heb geen auto meer (die heeft mijn ex meegenomen begin vorig jaar) en bevalt me prima op mijn fietske, had een mooie zwarte oma fiets, maar die is vorig jaar met koninginnedag van eigenaar verwisseld ![]() Heerlijk, s'morgensvroeg de wind door je...uhm...tja...oren? hahaha Jaco XXX |
Citeren06.12.20060 likes als ik in de file sta.........kijk ik effe langs me, misschien eet die gene wel net een banaan, en krijg ik wel een stukje?(hihi) en zo niet, draai ik me maar effe sigaretje en sms naar me man
kuss jeanette ![]() |