Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

File-rijden !

2

Advertise here!!

Citeren05.12.20060 likes
ehhhhhhhhhhhhhh...Ik flirt altijd met vrachtwagenchauffeurs
Citeren05.12.20060 likes
Gelukkig heb ik geen rijbewijs...dus kan ik rustig al het mannelijk schoon om me heen bewonderen, zonder dat ik bang hoef te zijn dat ik op de bumper van mijn voorganger zit wahahahahah
Citeren05.12.20060 likes
file??????? de rechte rijstrook is altijd vrij voor me !!!

roger
Citeren05.12.20060 likes
Tja, lange files voor de kassa's tegenwoordig.
Even kletsen met de mensen om je heen en het gezellig maken.
Of alle dingen voor de kassa even oppakken, goed bekijken en lezen aan alle kanten en dan weer terug leggen om de baas te irriteren.
Citeren05.12.20060 likes
Pffffffffffffff ik sta nooit in de file
Ik sta altijd vooraan

Advertise here!!

Citeren05.12.20060 likes
ik ryd altyd via duitsland scheelt een boel reistyd en heb daar nog geen files meegemaakt en zit je daar achter langzaam rydend verkeer dan geeft een duitser je echt een kans om je er achterweg te laten gaan kunnen de nederlanders nog wat van leren

xxx peetje
Citeren05.12.20060 likes
Ik sta elke dag in de file op de heen weg dat is mooi tijd om wakker te worden en heerlijk mee te blerren met de muziek.

Radio voluit yessss disco time.

groetjes
Citeren05.12.20060 likes
jaaaaaaaaa ik heb geen auto meer (die heeft mijn ex meegenomen begin vorig jaar) en bevalt me prima op mijn fietske, had een mooie zwarte oma fiets, maar die is vorig jaar met koninginnedag van eigenaar verwisseld

Heerlijk, s'morgensvroeg de wind door je...uhm...tja...oren? hahaha

Jaco XXX
Citeren06.12.20060 likes
als ik in de file sta.........kijk ik effe langs me, misschien eet die gene wel net een banaan, en krijg ik wel een stukje?(hihi) en zo niet, draai ik me maar effe sigaretje en sms naar me man

kuss jeanette
2

Adverteer hier