Forums  ›  Gerechten  ›  Speciale Recepten

Fantasiesoepje a la zyx :)

Advertise here!!

Citeren18.12.20060 likes
Het is niet dat ik nu blut ben, maar ik had geen mm zin om naar een van de drie 700m van me vandaan zijnde AHs te wandelen (ja ik ben lui). Dus heb een halve zak pastaschelpjes in kokend water gedaan...blokje groenteboulion erbij.. en daarna mn bak met kruiden gepakt..hmm eens zien wat is er nog Heu! een probeer zakje voor italiaanse tomatensoep, weliswaar houdtbaar tot 14-6-2006, maar wat kan er nu met poeier gebeuren toch?? Hm kiep! even roeren..nog wat flesjes eraf, geen idee waar je het anders voor gebruikt (kunjit, ketoembar, en meer van hetzelfde, nee ben geen fijnproefer , ik ruik zeer slecht dus veel zullen kleine of grote hoeveelheden vast niet uitmaken). Hm nu komt er een apart luchtje uit mn pan. Even proefen, mja, er moet nog een schepje suiker bij en wat kaneel :P. Kaneel kan werkelijk waar overal bij, je proeft het immers toch niet :P Nog 5 minuten wachten. Gut, geen wekker gezet, hoe zou de pasta nu zijn? Stukje geproeft: beetgaar, enigzins kruidig met een vage tomatensmaak! Inmiddels zit ik aan mn tweede kom en moet zeggen! Mensen gooi es wat bij mekaar . Hoe het morgen met me gaat post ik dan wel weer :P
Groeten, Ronnie (inmiddels alweer 3 dagen single-af! )
Citeren18.12.20060 likes
hahahhahahahaha Ron, wat ben je toch ook een mafketel

maar dat maakt je nou net zo leuk altijd ;)

kussssssss kip
Citeren18.12.20060 likes
gatver hou niet van soep met tomaten prut smaak
Citeren18.12.20060 likes
tomaten groenten soep is beters
Citeren18.12.20060 likes
Haha na het tweede bakje werd ik misselijk...overload aan kruiden denk ik..dus bij de AH een pak Kwark-yoghurt aardbei gehaald...die is nu voor 2/3 op :P Maar een volgende keer experimenteer ik gewoon opnieuw :P

Advertise here!!

Citeren19.12.20060 likes
over kerst ga ik na zyx, lekker smullen!

Adverteer hier