22.09.20060 likes
medaille voor mn dochter van 6, suzan want ze kan al een beetje lezen , en schrijven

Advertise here!! |
22.09.20060 likes medaille voor mn dochter van 6, suzan want ze kan al een beetje lezen , en schrijven ![]() ![]() ![]() |
22.09.20060 likes en een medaille voor doornroosje want ze heeft mn zoon Bram gered van een ruzie . ![]() |
22.09.20060 likes Ja luca ik doe mijn 6 jarige dochter ook een medaille ![]() Jeetje kunnen ze al veel he in die paar weken ![]() Groetjes Tess xXx |
22.09.20060 likes ik geef tim een medaille... hoorde net dat ie de wedstrijd van vandaag gewonnen heeft ![]() ![]() geef ze morg t dubbele van Jetje tim..... we gaan voor de eerste prijs en zet m op ![]() |
23.09.20060 likes djw liefste lieverd, ik heb ze van jetje gegeven, de beker is binnen!
en buiten de beker om, gaan we zeker samen voor de eerste prijs! ![]() |
Advertise here!! |
23.09.20060 likes Ik geef een medaille aan hoe kan het ook anders plofff
omdat hij een prestatie neer zet die ik geweldig vind, ben enorm trots op je mega kanjer kusss kusss en ja ook een medaille voor roos, luca, snuff, kirsten, en vrouwtje voor jullie steun en dat ik me onzekerheid en me hart kan luchten bij jullie, geweldige kanjers ook kusssss zijn er natuurlijk meer die me steunen dus vast mensen vergeten sorry dan he, kusss ![]() kusss feye |
23.09.20060 likes ha feye dankjewel, jij krijgt van mij ook een medallie terug omdat jij gewoon toppie bent! ![]() kussie kirsten! |
23.09.20060 likes nog niet gepost of ik ben er al paar vergeten hahahaha,
mijn zoon en dochter verdienen zekerrrrr een medaille... gewoon om wie ze zijn, en tja ook van hun krijg ik wauww steun. echte super kinderen zijn geen medaille's genoeg voor. kusss kids hou van jullie. en kirsten thanks he, hoe doe je dat toch steeds hihi kussie kusss feye |
23.09.20060 likes Feye , je verdiend er zelf ook een he
is allemaal niet niks he ook deze periode voor jouw, lieve feye , blijf erin geloven en heus ben dr voor je zoals ploff straks ook voor jouw en dat weet ik zeker het is puur feye ![]() |
23.09.20060 likes ben je toch een lieverd, en we hebben elkaar nog niet eens ontmoet, heel bijzonder vind ik dat.
en yesss ik blijf er in geloven, heb hem vanmiddag nog gesproken hihi. en hoop natuurlijk niet dat je ooit iets minders gaat mee maken, maar tja ieder wel wat he nu of ooit dus hoop dat ik er dan voor jou en die anderen kan zijn, die steun is echt superrrr kusss luca thanks voor je positieve houding kusss feye |