Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

Examen Model Gezocht (in eindhoven)

Advertise here!!

Citeren06.03.20060 likes
hallo allemaal

Welke vr kan en wil op 5 april mijn examen model LANG HAAR zijn?

Moet 2 examens uitvoeren;

Vlechten; om 11;45u; Lengte van het haar; minimaal 30cm bovenop en minimaal 20cm in de nek (1 lengte lijn; massief)

Opsteken; om 12;45u;Lengte van het haar; minimaal 30 cm bovenop en minimaal 20cm onder (laagjes in het haar)

Het examen bevindt zich op de Kapperschool (ROC) in eindhoven...

Laat aub snel weten als je dan kan!!!
of mail me, wendyies@hotmial.com

Alvast bedankt
Wendy
Citeren08.03.20060 likes
Zou graag willen wendy maar woon in Spanje.... Denk je dat ze de vlucht zouden betalen voor me...ugh ugh
Citeren09.03.20060 likes
woon jij in spanje serena???????????? vet gaaf joh!!!!! ben je sekers lekkr bruin he?! ahahah!
Citeren10.03.20060 likes
Ha die Kirsten,

Ja, lekker he maarre hier is t ook winter hoor.... In januari viel hier nog een halve meter sneeuw en het kan echt heel koud zijn maar nu is het alweer heerlijk voorjaar met zo'n 19º, zalig. Ik woon in de bergen op zo'n 1000 mtr hoogte dus de temperatuursverschillen zijn erg groot. In de winter rond de -5º of minder en in de zomer totaan 44º Groetjes
Citeren11.03.20060 likes
wow vet lijkt me dat hoor!!!! daar va;t gewoon meer sneeuw dan hier!!! daar wil ik heen hahahaha maar lijkt me in de somer wel un beetje te heet eerluk gesegt hahahaa! wel toff hoor!!!
veel plesier daar he!!!
kussie kirsten!

Advertise here!!

Citeren26.03.20060 likes
Hi Wendy! Zoek je nog een model? Ik woon zelf in Eindhoven vlakbij het ROC, dus als je nog iemand zoekt... Ik heb heel lang haar, dus als je interesse hebt, mail me maar.

Groetjes Lonneke

lonnekenijboer@hotmail.com

Adverteer hier