Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Even voorstellen

Advertise here!!

Citeren21.08.20060 likes
Eenzaamheid
Citeren21.08.20060 likes
Mijn naam is OmaLisa ben 57 jaar en gehuwd met J .Vier kinderen van 38 36 35 3n 30 Jaar .Negen kleinkinderen ,Ondaks alles mis ik toch Sociale contacten en Gezelligheid Daarom wilde ik graag weten of er meer mensen dit herkennen en en of ik een van de weinige ben die dit gevoel hebben .
Alvast bedankt OmaLisa
Citeren21.08.20060 likes
Welkom hier, OmaLisa nou de meeste die hier komen, komen om een babbel om of even wat gezelligheid op te zoeken.
Ikzelf ben hier al aanwezig sinds januari 2005.

Ga een keertje naar binnen om lekker wat te chatten (in de algemene kamer) en babbel gezellie mee!!!

Groetjes, Jaco
Citeren21.08.20060 likes
hoi omal ,

ik zocht ook gezeligheid en gewoon ff een babbeltje slaan , nou ben hier gekomen in januarie 2005 en zoals je ziet , ik ben er nog , heb hier al veel vrienden gemaaakt , dus zoals jaco al zei ga gewoon eens binnen in de algemene kamer en klets gezellig met ons mee , je zal zien dat je hier aan het juiste adres bent

groetjes van elvis en tot op de chat
Citeren21.08.20060 likes
hoi omaLisa

welkom hier bij kletsen.com
kom gerust eens een babbeltje maken in de algemene kamer, en als er iets is, vraag het gerust.

je kunt ook in forum bij wandelgangen kijken - webmaster en moderators- dan zie je al wat namens met foto's van ons

veel chatplezier

gr. jeanette

Advertise here!!

Citeren21.08.20060 likes
hoi oma welkom hier he!

en idd kom maar eens gesellie kletsen, veel plesier hier!

kuss kirsten!
Citeren21.08.20060 likes
hey oma van harte welkom .spreek je snel op kletsen xxx peetje
Citeren21.08.20060 likes
hallo omaLisa

Welkom, ik kom zelf ook alheel lang hier 26 dec 2004 en kom nog steets heel graag, zal je vast nog wel spreken !!

gr wonderfull
Citeren22.08.20060 likes
hoi oma lisa welkom hier idd velen zoeken hier ff net iets anders als in prive kom eens chatten zou ik zeggen veel plezier op kletsen.com

gr shirley
Citeren22.08.20060 likes
Allemaal heel hartelijk dank voor jullie hartelijk welkom.Dat doet een mens echt goed ,Voel me al een stuk beter

Liefs Oma

Adverteer hier