Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com
 

Eredivisie.kletsen.com Poultje

Advertise here!!

Citeren25.07.20140 likes

hei hei ,

ik heb me er alvast neer gezet maar nog niks ingevuld

zag by jullie sleuteltje staan hebben jullie wel ingevuld?

Citeren25.07.20140 likes

ja, eerste speelronde al ingevuld. sleuteltje (opstelling geheim houden) heb ik toegepast zodat jullie niet bij mij kunnen spieken.

Ik kan me goed voorstellen dat jullie bij mij willen spieken natuurlijk, ik heb nu eenmaal een reputatie opgebouwd sinds het wk poulespel.. ik snap het wel :)

Citeren25.07.20140 likes

whahaha shaq ,

nog gefeliciteerd met winnen wk poule

kan best begrypen je nu geheim houdt

maar ben je niet omkoopbaar?

Citeren29.07.20140 likes

voetbal is en blijft een spel waarbij je geluk moet hebben, je kan spelers kopen, sterker nog een heel elftal, maar dat geeft nooit de garantie op succes

Citeren31.07.20140 likes

hhhm ,ben ik niet altyd mee eens  gertie

oke  je moet als ploeg soms het geluk mee hebben om net een wedstryd over de streep te halen

maar je gaat me bv niet vertellen dat je 34 wedstryden geluk moet hebben om kampioen te worden

het is ook kwestie van de juiste spelers by elkaar zetten en de inzet van een ieder

groetjes

Advertise here!!

Citeren31.07.20140 likes

als je dan kijk naar de begroting van ajax en dan de begroting van feyenoord ben ik trots afgelopen seizoen dat ze 2e van nederland werden. er waren clubs die meer geld hadden besteed en lager eindigde.

Citeren31.07.20140 likes

haha madje toch ,

kan alleen maar zeggen ,kinderhandje is gauw gevuld

wy gaan weer voor de vyfde titel op ry

Citeren31.07.20140 likes

Shaq?? Voor het WK, heeft een van ons.. ik noem geen namen maar het is de winnaar van de wk-poule :S gezegd.... de mensen met het meeste verstand van voetbal... eindigen laatste. 

Dus was heeft dat sleuteltje dan voor zin.... denk je nu echt dat ik bij je ga kijken??

Citeren01.08.20140 likes

doe je wel weer met ons mee pat ?

hoe meer hoe leuker

Citeren05.08.20140 likes

Doe ook mee 

Adverteer hier