02.08.20060 likes
dank je tim....
´t moet kunnen!

´t moet kunnen!
Advertise here!! |
02.08.20060 likes dank je tim.... ![]() ´t moet kunnen! |
04.08.20060 likes Dat is lachen dat is leuk
ik lig helemaal in een deuk Lekker even chatten op de MSN met iemand die ken Even lekker alles de boel de boel laten en lekker even bijpraten Want dat doet je goed als lekker even lachen moet Maar soms kan je ook wel serieus zijn en dat is toch ook wel fijn . |
05.08.20060 likes straks lees ik weer gedichten
nu ben ik even ver weg met mijn gedachten ik lijk wel in het dromenland ik stuurde bijna dagelijks mijn genegenheid naar je uit omdat ik je zo graag mag maar weet je...ik mis je nu even nergens aan denken het grote werk moet nog worden gedaan moet eigenlijk rust houden maar dat is niet toegestaan ik dwaal even af mis iemand zeer erg ik probeer nu maar even mijn gedachten te verzetten . |
06.08.20060 likes Kon niets verzinnen deze morgen????????
hahahahahhahhh ;) . |
06.08.20060 likes frank, volgens mij ben jij een vrolijke flierefluiter.... ![]() |
Advertise here!! |
07.08.20060 likes Nachtrust
zo belangrijk het geeft inhoud aan je dag begin je sip of met een lach. . |
07.08.20060 likes Ik heb weinig gelachen van t weekeind frank.... ![]() |
08.08.20060 likes ga niet treuren om wie je ben
het heeft toch geen zin ge niet van je leven en accepteer wie je ben . ;) |
08.08.20060 likes ik treur eigenlijk nooit om wie ik ben
dat wil immers niet zeggen dat er niets is om te betreuren |
09.08.20060 likes Als je niet meer verder kunt
als je komt op het punt Dat je hier niet meer wilt zijn omdat je leeft in zoveel pijn Praat dan over dingen die je eerst verzweeg misschien voel je je dan minder leeg Voel je je minder eenzaam omdat er iemand is die met je is begaan Je kan het gevoel met iemand delen en dat kan zoveel schelen Kom op, vertel het maar het is echt niet raar Ik wil wel naar je luisteren je hoeft alleen mijn naam maar te fluisteren Voor jou neem ik alle tijd want ik wil niet dat je nog verder lijdt . |