Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Elec bbq knoeien of op kolen bbq knoeien

1

Advertise here!!

Citeren10.05.20080 likes
Zit in discussie met babs wat nu het beste is elec of op kolen, mijn mening en die van jamess is kolen het beste en het lekkerste jullie mening graag
Citeren10.05.20080 likes
bear vind ook op kolen het lekkerst en het best metal
Citeren10.05.20080 likes
met kolen is ook lekkerde ik vind dat electrich gedoe ook niks ja als je haast hebt mischien maar je proeft echt wel verschil maar ja dat is smaak verschillend

veel liefs peetje
Citeren10.05.20080 likes
heb nooit anders gedaan dan op kolen ben wel eens wezenBBQ en op gas en ook elektra maar nee dat is geen BBQ geef mij maar kooltje wel veiligheid in acht nemen Visser
Citeren10.05.20080 likes
Babs geeft iedereen die op kolen bbqt alvast een paar rollen wc papier op voorraad

Advertise here!!

Citeren10.05.20080 likes
ik bbq elektrice,geen gedoe met kolen,en niet zo'n gestank,en naar mijn mening gezonder
Citeren10.05.20080 likes
ik bbq op kolen blijf toch het lekkerste
Citeren10.05.20080 likes
Ja metal kolen is het lekkerste en daar bij een bbq met een deksel als het dan even te hart gaat kan je het vuur er mee smoren waardoor de zwarte stukken vlees weg blijven
Citeren10.05.20080 likes
als je electriche bbq ben je in een uur klaar ,kan je het net zo goed op het gasstel bakken ..en er zit geen echte bbq smaak aan, gaat er toch ni om dat je binnen een uur klaar bent, wij gooiden er al tijd bier op de kolen als het te hard ging.. whahhaa
Citeren10.05.20080 likes
stand > electriche 2 kolen 7

we winnen nog wel ..metal. ...whaahhaha

1

Adverteer hier