Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

Eindeloos .............

Advertise here!!

Citeren13.06.20070 likes
Eindeloos vechten tegen de storm die in me woed , de storm die er is doordat ik mezelf moet inhouden het beste voor men kleintje te willen en toch geen domme dingen te doen .

Weeral , eindeloos de wereld duidelijk maken dat het zo echt allemaal fout gaat lopen met haar , weeral duidelijk maken hoe ik het leven voor haar zie , maar wie ben ik ?

Weer loopt het kind rond constant met luizen , alle dagen behandelen , alle dagen het haar kammen en kontroleren , pfffff , weer gezaag op school , hoe veel keer (eindeloos) moet ik duidelijk maken dat ze steeds weer terug komt van haar moeder met luizen , steeds weer .

Zelfs de rechtbank sluit de ogen , het is beter voor het kind dat ze haar moeder om zich heen heeft , ook als het zo loopt ?

Nu kan dit alles nog , ze beseft het zelf nog niet maar eens ze bij oudere kinderen op school zit , wat dan ?

Pesten , kwellen en dit alles te danken aan ohhhhh die onmisbare moeder .

Het begin van een leven vol rotzooi , vol angsten , vol pesterijen , dank je rechter , dank je mama , terwijl paps niet meer wou dan me tegen ditalles beschermen , is dat dan zo verkeerd van hem ?

Wat heeft hij misdaan ?

Eindeloos , het doet me eindeloos verdriet omdat ik weet dat dit alles onder mijn vleugels vermeden had kunnen worden , mooi , gerechtigheid , jaja , de moeder ohhhhh zo belangrijk , schijnbaar ten koste van alles , ook van het kind ?

En binnen een paar jaar is het geen kind meer want dan heeft ze al een hele levenservaring achter de rug die ik voorkomen wou , gewoon omdat een kind in mijn ogen het recht heeft kind te zijn en niet in rotzooi had moeten doorbrengen .

Dank je rechter , voor Uw medeleven en het feit dat U rekening hield met de moeder , niet met het kind terwijl er al zoveel aangetoond kon worden dat het fout liep daar , maar zoals u zo mooi zei , iedereen maakt fouten in het verleden , U ook ?

Rakkertje , xxxx
Citeren14.06.20070 likes
rakker,

Ik weet en ken als geen ander wat het is als de moeder het nalaat zich te gedragen wat men normalerwijze van een moeder zou mogen verwachtten . Maar op dit moment is het beste wat jij kan doen , is van jouw kant al het nodige te doen om dit te laten vastellen ,ELKE KEER , ik ben ervan overtuigd dat je zoiets nooit ongestraft kunt doen , en ooit zal ze hiervoor de rekening gepresenteerd krijgen . Soms duurt het lang , maar ik ken je , en jij bent geen opgever. Dus ik ben ervan overtuigd dat je ook hier aan het langste eind zult trekken en dan de beloning zult krijgen waar jij en sarah recht op hebben .

sterkte ermee rakker , je komt er wel

Elvis
Citeren14.06.20070 likes
Lieve rakkertje,

Ga door met de strijd en ik wil je onwijs veel sterkte wensen.

Kuss en knuff Bonneke

Adverteer hier