Citeren13.04.20080 likes
heli echt mooien fotos hoor ziet er goed uit
echt iets om trots op te zijn dikke knuf en kus
voor wonder en jou hoor

echt iets om trots op te zijn dikke knuf en kus
voor wonder en jou hoor
Advertise here!! |
Citeren13.04.20080 likes heli echt mooien fotos hoor ziet er goed uit ![]() echt iets om trots op te zijn dikke knuf en kus voor wonder en jou hoor |
Citeren13.04.20080 likes zijn echt mooie foto's hoor
Dikke kussssssssssss en knufffffffffffff voor jullie |
Citeren13.04.20080 likes weer een paar mooie foto's en denk nu maar eerst aan de nieuwe wereldburgers en herstel van wonder kusssssssss en jij een ferme knuist heli gr Visser |
Citeren14.04.20080 likes lieve wonder en heli,
Hoe is het nu met jullie en jullie kindjes??? IK hoop dat alles goed gaat en dat jullie volop kunnen genieten van de wondertjes,dikke kusss en knuff Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren14.04.20080 likes wat een mooie kindjes heli en wonder , fijn dat het allemaal zo voorspoedig gaat
kussssssssssss |
Advertise here!! |
Citeren16.04.20080 likes leuke foto,s
als het goed is worden vandaag jullie cadeau,s aangeboden ben heel benieuwd hoe het geworden is ![]() dus hoop stiekum op een foto |
Citeren16.04.20080 likes Cadeautjes ontvangen !!!!
Thx Cissie..........................het is heel mooi !,.....echt mooi !..ik hang hem morgen gelijk aan de muur !!! Dikke kussssssss Gr. ![]() Heli !!! en Wonder natuurlijk !!! |
Citeren16.04.20080 likes heli en wonder
niets te danken heel graag gedaan , ben blij dat jullie er blij mee zijn dikke kussss |
Citeren18.04.20080 likes lieve heli en wonder en kids.
Ik hoop dat het goed gaat met jullie gaat en wil tegen jullie zeggen dat ik jullie wel heel erg mis.Ik hoop dat jullie heerlijk genieten van de kleintjes en dat alles goed gaat,geniet van het weekend,dikke kusss en knufff Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.04.20080 likes super die foto's
wens je veel geluk met de kids en geniet van de 2 wodertjes liefs kusss knuff schorpie ![]() |