Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Eenzame kerst

Advertise here!!

24.12.20050 likes
In deze tijd waar iedereen het heeft over de gezellige kesttijd het vietren van Kerstmis in een gezellige huiselijk en of familie sfeer, zijn het ook vaak de eenzame mensen die vergeten worden. Velen van ons hiet op kletsen zijn eenzaam dezer dagen. Voor velen betekend kerst misschien zelfs helemaal niks dit jaar. Vaak teleurgesteld door het verleden weg bij familie en vrienden. Gelukkig dat je dan een site hebt als kletsen waar men zich in ieder geval even niet alleen waant en waar mensen zijn die er wel voor jou zijn.
Ik heb hier mensen getroffen die met je meevoelen. Mensen die weten wat er in je omgaat. Mensen die je weer over de streep helpen. Mensen die je motiveren een nieuwe start te maken

Lieve mensen van Kletsen hartstikke bedankt hier voor.

Wens jullie allen Prettige kerstdagen.

Spetter
25.12.20050 likes
hoi live spetter
helaas is dit idd voor velen op kletsen.com daarom zijn wij er heel graag voor die mensen die idd heel alleen zijn ik hoop dan ook dat het modereren mij zover lukt om genoeg modjes online te hebben eertste kerstdag gaat dit zeker wel lukken ook al ben ik weg maar daar waar ik ben is ook een pc en zal er zeker wel zijn voor die eenzame mensen tweede kerst dag zal veel moeilijker worden maar probeer er het beste van te maken ik wens jou ook fijne dagen en hoop het modereren als nog voor elkaar te krijgen zeg niet dat het me gaat lukken bij mij komt mn dochter en schoonzoon langs en weet dus niet of het goed gaat komen we kletsen.com heel snel weer kussssssssssssss groetjes shirley

Adverteer hier