Citeren04.12.20110 likes
Als sinterklaas hoort van jou, dat ik lief voor jou ben, hoef ik niet mee, hoop ik.Bonn

Weltruste, ook een fijne zondag.

Weltruste, ook een fijne zondag.

Advertise here!! |
Citeren04.12.20110 likes Als sinterklaas hoort van jou, dat ik lief voor jou ben, hoef ik niet mee, hoop ik.Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() Weltruste, ook een fijne zondag. ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.12.20110 likes goeiemorgen lieve freak, ik heb sinterklaas gesproken en je hoeft niet mee..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.12.20110 likes Goeiemiddag Lieve Bonn, heey dat bin ik blij mee dak niet in die zak hoef mee naar spanje. ![]() ![]() Bonn, ik beloof jou dak heel lief voor jou zal zijn ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.12.20110 likes uhhhh bonneke ![]() ![]() ![]() Ik geef een knuffel aan Sinterklaas ![]() ![]() Omdat hij de kinderen een leuke tijd geeft in Nederland ![]() |
Citeren04.12.20110 likes Bonn geloof mij wel, Bella.
Tog Bonn?? ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren04.12.20110 likes Geef Bonn een hele dikke kusss, omdat zij sinterklaas heeft overtuigd dat ik lief voor haar zal zijn. ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.12.20110 likes Ik geef freakske een kusssje op zijn wangetje ![]() Ik ben blij dat je niet mee hoefde in de zak van sinterklaas hoor freakske ![]() |
Citeren04.12.20110 likes pssssst ,ik wil wel eens zo vrouwelyk pietje knuffelen ![]() |
Citeren04.12.20110 likes Ik ook wel koffie. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.12.20110 likes bella ja ik geloof freak, en ik mag sinterklaas altijd bellen na 5 december, want als freak zich niet aan de afspraak houdt, dan komt hij speciaal terug om freak alsnog mee te nemen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |