Citeren16.08.20100 likes
thnx juutje. 

Kan er wel paar gebruiken .

Kan er wel paar gebruiken .
Advertise here!! |
Citeren16.08.20100 likes thnx juutje. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kan er wel paar gebruiken . |
Citeren16.08.20100 likes ik geef Juutje, Ape, Demonking een hele dikke kus en knufff...
de rest een gewone kus en knufff ![]() |
Citeren16.08.20100 likes ![]() ![]() ![]() Naatje ik geef jouw een gewone knuffel terug ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren17.08.20100 likes bonneke, een goeie morgen, als je dit leest heb jij al een dikke knuffel van me gekregen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren17.08.20100 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ook wil ik juutje een hele dikke kuss en knuffel geven, ze weet zelf wel waarom.......hvj als vriendin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren18.08.20100 likes Lieve Bonneke
Jij bent mijn mailvriendin,wij vertelen veel aan elkaar,dat is fijn,praten is heel anders dan mailen, je kan er veel in kwijt in het typen. Maar Bonneke jij staat voor vele mensen klaar, en vindt dat bezonder, en ndoet heel goed. liefs wonderfull |
Citeren18.08.20100 likes Butterfly
Jij betekend voor mij ook heel veel. we mailen dan niet, maar op een andere manier, en jij geeft mij kracht, wou dat ik jou dat ook kon geven. jij bent mijn vriendin en ............love you |
Citeren18.08.20100 likes .... |
Citeren19.08.20100 likes Thnx allemaal voor de heerlijke en warme knuffels uitteraad van wie ik een knuffel heb gehad een dikke mega knuffel terug.
Dikke kus en knuffel Juutje |
Citeren20.08.20100 likes lieve wonder,
ik hou het even kort, maar ik bewonder je enorm en onwijs veel respect voor jouw. Je weet zelf wel waarom, en ik ben heel blij dat ik je heb mogen leren kennen hier op kletsen. Weet dat je altijd in mijn gedachten bent, hele dikke kus en knuffel, hvj als vriendin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |