Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Een dikke knuffel voor .................

Advertise here!!

Citeren16.08.20100 likes
thnx juutje.

Kan er wel paar gebruiken .
Citeren16.08.20100 likes
ik geef Juutje, Ape, Demonking een hele dikke kus en knufff...
de rest een gewone kus en knufff
Citeren16.08.20100 likes
.........wow een groeps knuffel nog wel, daar hou ik wel van, en daarom krijg je van mij een mega knuffel terug lieve juutje, en weet wat ik gezegt heb vanochtend, dikke kus en knuff

Naatje ik geef jouw een gewone knuffel terug Beter iets dan niets he.............
Citeren17.08.20100 likes
bonneke, een goeie morgen, als je dit leest heb jij al een dikke knuffel van me gekregen.
Citeren17.08.20100 likes
wow auto, mijn dag kan niet meer stuk. Daarom krijg je van mij een mega knuffel terug en ik wens je een fijne dag toe...........

Ook wil ik juutje een hele dikke kuss en knuffel geven, ze weet zelf wel waarom.......hvj als vriendin

Advertise here!!

Citeren18.08.20100 likes
Lieve Bonneke

Jij bent mijn mailvriendin,wij vertelen veel aan elkaar,dat is fijn,praten is heel anders dan mailen, je kan er veel in kwijt in het typen.
Maar Bonneke jij staat voor vele mensen klaar, en vindt dat bezonder, en ndoet heel goed.

liefs wonderfull
Citeren18.08.20100 likes
Butterfly

Jij betekend voor mij ook heel veel. we mailen dan niet, maar op een andere manier, en jij geeft mij kracht, wou dat ik jou dat ook kon geven.
jij bent mijn vriendin en ............love you
Citeren18.08.20100 likes
....
Citeren19.08.20100 likes
Thnx allemaal voor de heerlijke en warme knuffels uitteraad van wie ik een knuffel heb gehad een dikke mega knuffel terug.
Dikke kus en knuffel Juutje
Citeren20.08.20100 likes
lieve wonder,

ik hou het even kort, maar ik bewonder je enorm en onwijs veel respect voor jouw. Je weet zelf wel waarom, en ik ben heel blij dat ik je heb mogen leren kennen hier op kletsen. Weet dat je altijd in mijn gedachten bent, hele dikke kus en knuffel, hvj als vriendin

Adverteer hier