Citeren30.12.20090 likes
heb gister gelezen en ook over gemaakt hopelijk is het er op tijd
Advertise here!! |
Citeren30.12.20090 likes heb gister gelezen en ook over gemaakt hopelijk is het er op tijd |
Citeren30.12.20090 likes Rogerke als je net als ik met overschrijfformulier heb gedaan kan het wel eens verschillen wanneer het bij Denre op zijn rekening staat ik heb met weekend ook al bij de bank gebracht gr Visser |
Citeren04.01.20100 likes Lieve mensen.
Dat doet me enorm goed, de kaarten en het bloemstuk, dan sta je toch niet helemaal alleen. Mijn vriendenkring in omgeving is niet zoveel, dat ligt ook aan mijn eigen, was graag op kletsen.com, en daar had ik voldoende aan. En toch merk ik dat ik daar iets aan moet doen in mijn omgeving en daar ga ik ook aan werken. Nu krijg ik nog veel bezoek van zusters en broers, die hebben al zoveel voor me gedaan, heliber begon de laatste tijd aan dingen en waren half klaar, die maken ze nu voor mij af. en dat doet zo goed. Nu deze week druk denk met instantie,s, heliber regelde namelijk alles, maar dan ook alles, dus zal moeten gaan zoeken, in papieren je komt dan dingen tegen, waar je niet van af wist enzo, maar ja dat kan ik niet meer vragen. De mis was erg mooi vond ik dan, zo kwam kletsen.com ook naar voren, en de begeleiding van afscheid , had ook een paar berichten voor gelezen in de mis van een paar chatters. Echt vindt het enorm goed gevoel, kletsen.com . We zullen heliber allenmaal missen, dat weten we donders goed. Hoop over aantal weken meer duidelijkheid te weten , wat nu de oorzaak was, heb wel een vermoede. Lieve chatters wel gemeend doet me zo goed dat jullie er bij waren of welke manier jullie het ook deden. liefs wonderfull (Anita) |
Citeren04.01.20100 likes lieve Anita,
Wees trots op jezelf meis, er zijn zoveel vrienden op kletsen die je gaan helpen om dit ondraaglijke verdriet een plek te geven. Ik ben enorm trots op je, trots omdat je in de kerk een paar berichten hebt voorgelezen van de mensen van kletsen. We leven hier allemaal met je mee en met je gezin en familie. En Wilfred missen we allemaal enorm. Heel veel sterkte, dikke kus en knuff en liefs van mij |