Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Een ander chatuitje?

1

Advertise here!!

Citeren27.06.20130 likes
Ja natuurlijk heb ik een nieuwtje! Meer een vraagje van Wolf, Yboika en mij.
We vonden het chat uitje naar Apenheul zo'n succes dat we ons afvragen wanneer we een andere plannen en waarheen en met wie?
Hebben mensen hier ideeën over? Of zijn er al plannen?
Het verzend knopje is er niet voor niks!

Liefs,
Citeren28.06.20130 likes
Je haalt de worden uit mij mond Roos,ik wilde al iets typen maar jij was voor. Zo mag het ook!!
Er zijn geen plannen,we vonden het gezellig in Apeldoorn bij de Aapjes...

Het zal mooi zijn dat het een beetje centraal is voor iedereen die mee gaat en wat Yboika zei De Efteling is wel leuk,ik hou zelf van achtbanen maar je wie ben ik he.

Laat het lekker warm zijn dan hebben allemaal plezier en misschien daarna met elkaar een klein hapje eten of zoiets,Ben benieuwd hoeveel reactie binnen hier bij kletsen.

Iedereen is welkom

Ben benieuwd wie ermee gaan
Citeren28.06.20130 likes
Efteling is voor mij wel wat duur.
Qua reizen en kaartje bij elkaar.
Kom uit noorden he van Nederland.
Deze studente heeft ook niet een oneindig budget haha.
Citeren28.06.20130 likes
kunnen we niet gewoon ergens gaan stappen of zo net als van ouds
Citeren28.06.20130 likes
Leuk idee! Als ik niet hoef te werken ga ik graag mee natuurlijk afhankelijk van wat we gaan doen Utrecht ligt wel centraal, misschien dat we daar iets kunnen gaan doen?

Advertise here!!

Citeren28.06.20130 likes
Jaaaaaaa!!! Ik ben van de partij!!!
Citeren28.06.20130 likes
Ja Utrecht ook goed daar de boel onveilig maken
Citeren29.06.20130 likes
zo even gelezen
jaa leuk stappen .ik ga mee

ik zal een paar datums geven dan kunnen we kijken hoe en wat we kunnen plannen.

dit zijn de datum,s De 13juli a.s ben ik heel dicht in de buurt van Utrecht dus die datum kan ik wel, dit is zeker te snel hhaaha
maar als het nacht werk wordt hoe kom ik dan thuis.
als vrouw alleen met de trein mmm niet z,n strak
dan hebben we vak; frank en ik dit zijn de datum,s
die ik ook kan maar ben dan niet echt in buurt van Utrecht. ik geef deze datums ook dan reis ik wel weer die kant in he

20juli 27juli 3aug 10aug en 17aug dit zijn de datums die ik kan
Frank gaat niet mee deze keer,we moeten dan te vaak oppas zoeken voor puk onze hond, en hij zei ga jij maar een keer alleen mee,ik heb al vijf dagen motor toertocht met mijn motor maat gehad.

groetjes yboika
Citeren29.06.20130 likes
Hoi allemaal de dagen die ik kan zijn 27juli of 3aug deze twee datums zijn vrij.
Zouden jullie kunnen kijken in de agenda waarneer jullie kunnen.

fijn weekend
Citeren29.06.20130 likes
Als we nu gewoon 1 datum prikken en niet gaan kijken wie wanneer wel en niet kan, want er zijn altijd mensen die niet kunnen...en het is midden in de vakantieperiode...en er moet iemand zijn die het uitje regelt...dus wie biedt zich aan

1

Adverteer hier