|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Een knuffel is zo fijn, een knuffel voelt zo goed
een knuffel omdat het mag en niet omdat het moet.
Een knuffel geeft je warmte van twee armen om je heen,
even met z'n tweetjes...even helemaal alleen.
Een knuffel kost niets, ja, een minuutje van je tijd...
maar het geeft je zov??l kracht om weer door te gaan in je strijd!!
Aan iedereen een dikke knuf,
snoop
xxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten eey daar is ut gedigt weer haha!!! ik vind en blijf um heel mooi vinden hoor snoop!!! ik heb um owk in me dagboek geplakt hihi!!!
dikke soen kirsten!!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten snoop zo is nou precies hoe ik een knuffel voelt dankjewel voor de uitleg
|
Snoop, een lieve knuffel voor dat knuffelige gedicht, wow.
Liefs en kussies, Knuffie |
superster6 Undefined 120 berichten de mooiste knuffels zijn van mijn zoontje en man ,maar daar hou ik heel veel van ,geef ook graag knuffels ,zoiets doed deugd groetjes en kusjes superster6 marina |
|
rinse Undefined 244 berichten mijn dochter heeft ook heel veel knuffels en die wil ze het liefst allemaal in haar bed.... ik heb daar paal en perk aan gesteld en ze mag er nog maar 3.... ben ik nu een slechte vader? |
Timberland Undefined 2690 berichten stel je deze vraag puur gebasseerd op deze knuffelkwestie of puur in het algemeen? |
Anonymous Undefined 65739 berichten je ben geen slechte vader rinse maar knuffelen is nooit verkeerd :P straks in de tent mss 10 knuffels ipv 3 |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey Snoop,
Bedankt voor je lieve knuffel  Een klein gebaar dat meer zegt dan 1000 woorden.
Dikke knuffel terug!
Liefs,
Nathalie |
13v_vrijgezel Undefined 17 berichten haay*! thx voor duh knuffel dikke s0ewn.. X |
|