Forums  ›  Aangeboden / Gezocht  ›  Gezocht

Echte vriendschap

Advertise here!!

Citeren06.06.20090 likes
Heejj =) .. Ik ben een meid van 20, ben spontaan, vrolijk, gezellig,betrouwbaar lief, avontuurlijk en soms toch een beetje verlegen, maar ook heb ik een wilde kant. ik hou van nieuwe dingen, maar ook van vaste en hou van mensen.mijn hobby'smuziek,shoppen, films, feestje op zijn tijd, reizen, eten =) lachen, gezelligheid en ach ik ben voor veel dingen in .. Lijkt dit je wat. Mail me dan ik woon op dit moment nog in Groningenik ben wel eens in de buurt van eindhoven en A'dam, Superstad. En ik zit te denken om daar die richting heen te verhuizen, om opnieuw te beginnen, maar dat betekend dat ik helemaal alleen ben =( en geen mensen ken,, en ik zou graag een vriendin van die richting willen.. reizen vindt ik niet erg, moet wel van beide kanten komen ,, contact ook.. Maar ik ben van plan om daar die richting heen te verhuizen.. Verder ben ik op zoek naar een echte goede betrouwbare en lieve geinteresseerde ,vriendin Waar in nederland hOeft niet heel erg uit te maken, want ik ben gek om te reizen, en ik vind het super om overal in Nederland een goede vriendin te hebben .. Wel een leuke goede vriendschap van 2 kanten herken jij je hier in? Nou ik hoop van je te horen groetjes Missylayd
Citeren08.11.20090 likes
Hoiii meiddd ...

lijkt me super jou te leren kennen want we zullen zeker op een lijn zitten ik hoop snel wat van je te horen ... & dan praten we verder
op msn ofzo xxx

Adverteer hier