|
|
|
daisy22 Undefined 17 berichten Eagel,
Ik vind het heel erg spijtig dat je deze chat gaat verlaten.
We hadden samen toch enkele leuke gesprekken en nu vertrek je.
Komt een beetje als een donderslag.
Heel erg jammer is het ..ik weet dat je het moeilijk hebt maar is dit wel de juiste beslissing??????
Hier kan je al je zorgen toch eens opzij zetten en samen met ons wat lachen en grollen.
Het ga je goed Eagel en heel graag tot binnenkort weer.......
Lieve groeten,
Daisy |
Anonymous Undefined 65739 berichten Beste eagel,
Ik weet dat je het niet makkelijk hebt maar hier weggaan is denk ik niet de oplossing. Hier heb je nog wat afleiding en gesprekken met mensen die de beste bedoelingen met je hebben.
Denk er eens rustig over na voordat je een definitieve beslissing neemt.
Je kunt altijd nog besluiten om weg te blijven.
Ik zou het erg jammer vinden en vele met mij denk ik.
Heel veel sterkte en hopelijk tot chats.
Liefs,
Nathalie |
Anonymous Undefined 65739 berichten Jammer Eagel, het is niet te hopen dat je weggaat, ik zou het in ieder geval erg jammer vinden....
Denk aan ons, wij denken aan jou!!!!
Sterkte, jongen!!!!
Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten tja eagel hier boven staat al genoeg wijze raad  ik kan me daar alleen maar bij aan sluiten sterkte groetjes shirley |
isis Undefined 17 berichten Best Eagel, ik ken je nog niet zo lang en weet ook niets over je problemen, wat ik wel weet is dat als jij vind dat je toe bent aan een rustpauze dat je dat zeker moet doen het is alleen zo dat je achteraf misschien wel spijt krijgt,maar laat dat je niet tegen houden het opnieuw te proberen,er gaan er zowiezo je hard missen en misschien is de beste medicatie voor wat dan ook er zijn voor anderen,je bent hier toch tot niets verplicht toch??Het is wel spijtig dat ik je niet beter heb leren kennen,denk er nog maar eens goed over na h???
Groetjes Isis |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey Eagel,
Ik zal mijn moppieeeeeeeeeeeeeeeeeee heel erg missen.
Maar gelukkig weten wij ons op een andere manier te vinden. En je weet
dat je altijd bij mij terecht kunt, maakt niet uit wat het is
groetjes cats. Je moppieeeeeeeeeeeeeeeeeee |
blush007 Undefined 5 berichten Jammer Eagel,
Veel hebben we niet tegen elkaar gezegd, maar toch heb ik wel aangevoeld dat je het niet makkelijk hebt. Toch hoef je hier niets en als je wilt kun je iets kwijt. Soms is meelezen gewoon heerlijk.
Misschien dat je er later wel weer aan toe bent... dan merken wij dat gauw genoeg. Voor nu het allerbeste met je en tot ooit weer op de Klets!
Groetjes Blush |
Anonymous Undefined 65739 berichten heyyyy, dag lieve eagel,
Waarom weet ik nu pas dat je zo een beslissing ging nemen??? Wij hadden zo goeie gesprekken, en ik weet je hebt het niet makkelijk! Maar thuis in je eentje zitten draaien is ook geen oplossing! Ik hoop dat je op je beslissing terugkomt en dat je je hier nog laat zien, al is het maar om mee te lezen! Je hoeft niets terug te zeggen, gewoon dat ik weet dat jij er bent, en dat alles goed met je gaat! Please... laat de mensen die het goed met je voor hebben niet achter!!!
Liefs,
snoop |
Anonymous Undefined 65739 berichten voor Eagel
Depressie, wat houd dat woord eigenlijk in
Het kan zich op vele manieren uiten
Maar waar is het begin
En hoe komt het naar buiten
Ben je moe, lusteloos of bang
Kun je heel slecht slapen
Ben je chagerijnig en duur 't dan lang
Moet je jezelf bij elkaar rapen ?
Ik stel mij iets voor als een heel donker gat
Waar niet valt uit te komen
Je voelt wel, maar je weet niet wat
En vervalt in uitzonderlijke dromen
Wanneer je het niet hebt meegemaakt
Is het moeilijk in te schatten
Hoe het tot in je ziel raakt
Het is ook niet in woorden te vatten
Het woord zelf komt uit het Frans
De omschrijving valt niet goed te geven
Maar het brengt je wel uit balans
En nare gedachten tot leven
Invoelen hoe zoiets ontstaat
Is eigenlijk voor een leek onmogelijk
Ik denk dat je af en toe door 'n hel gaat
Met pieken en dalen echt ongelooflijk
Het enige wat je in zo een geval kunt geven
Is laten voelen dat je er bent
Dan komen gedachten misschien tot leven
En word de depressie afgewend
Niet altijd is het simpel om uit te leggen
Al probeer je het duidelijk wel
Het enige wat ik wil zeggen
Wil je praten ? mail, tetter of bel !
groetjes kus angelz |
eagel Undefined 42 berichten hoi medekleters, ik wil jullie even laten weten , dat het niet echt goed met me gaat , maar dat ik de klets echt nog niet voorgoed ga verlaten hoor.
maar dat ik even tijd voor mezelf nodig heb is wel duidelijk, ik kan jullie wel vertellen dat ik niet veel zelfvertrouwen en moed meer heb.
ik denk dat ik echt alles op ga geven , mijn hoofd maakt nu overuren, maar dan wel precies de verkeerde kant op ( helaas)
ik heb me van alles afgesloten en kom bijna nergens meer overdag.
klinkt misschien heel stom maar s,avonds ben ik rustiger als overdag.
ik hoop dat ik jullie weer genoeg heb geinformeerd over mij zelf, ik wilde jullie hartelijk danken voor jullie hartverwarmende berichtjes hier boven.
dus groetjes ( snik snik ) eagel. |
|