26.05.20050 likes
Hey Denre, zou het mss een ideetje zijn om in "voorkeuren" je e-mail te kunnen lezen die je van iemand hebt gekregen? ipv alleen op de chatsite?
Groetjes, Jaco
Groetjes, Jaco
Advertise here!! |
26.05.20050 likes Hey Denre, zou het mss een ideetje zijn om in "voorkeuren" je e-mail te kunnen lezen die je van iemand hebt gekregen? ipv alleen op de chatsite?
Groetjes, Jaco |
26.05.20050 likes Hallo Jaco,
De mail functie wordt binnenkort volledig veranderd en dan zal ik ook een knop toevoegen aan het profiel. Uiteraard is de mail functie ook straks weer alleen toegankelijk voor leden. Groeten en we kletsen.com, Denre |
16.07.20050 likes He Haco,
Zoals je gezien had is de mail functie al een tijdje aangepast en vanaf nu kun je dus ook je email lezen vanuit de "voorkeuren". Groeten en we kletsen.com, Denre |
17.07.20050 likes je ben weer goed bezig geweest voor ons denre ![]() lieve groetjes shirley |
10.08.20050 likes hoi Denre,
hoedje af hoor leuk die nieuwe smileys, goe bezig man en wat ik het meeste apprecieer is het feit dat je zo snel ingrijpt als er misverstanden optreden, eveneens sta je altijd direkt klaar als er iemand een probleem heeft zowel met pc als met andere dingen,knap hoor groetjes Isis |
Advertise here!! |
11.08.20050 likes ik ben het helemaal met isis eens ![]() groetjes shirley xxx ![]() |