Citeren24.09.20070 likes
Hoi hoi,
Het is bijna weer zover en dan word er weer een kwisje gegeven.
Ditmaal hebben we een Muziek en Filmkwis klaarstaan.
Muziek en films van nu en toen, alles komt wel een beetje aanbod.
De regels zijn als vorge week en ja dus we spelen weer met het ik zeggen
Er word nu geen categorie genoemd en er is ook geen joker. Direct na lezen van de vraag weer ik neerzetten en dan mag je antwoorden als je naam genoemd word.
Je naam word maar 1x genoemd je moet dus direct antwoorden, anders gaat je beurt over naar de volgende.
Kleine aanpassing is nu wel dat als je een verkeerd antwoord geeft we 5 punten aftrekken. Waarom??? Nou om te voorkomen dat je de vraag niet leest en gewoom maar meteen ik schreeuwt.
Op deze manier lijkt het me een nog eerlijkere strijd worden 
Een nieuwe kwis met nieuwe kansen. Er komen ook bestanden in de room, dus goed kijken en luisteren
Dus ik kan alleen maar zeggen ogen en oren open houden deze keer
Dus tot dinsdag 25 september 20:00 uur in de Strandtent we zien jullie dan daar
Groetjes Tess xXx
PS nog een kleine aan/opmerking
Willen jullie wat minder kleppen tijdens de kwis, het word anders zo chaotisch en moeilijk te volgen. Wil je graag alleen kletsen en niet meedoen met de kwis, graag dan in de algemene kamer gaan zitten.
BvD
Het is bijna weer zover en dan word er weer een kwisje gegeven.
Ditmaal hebben we een Muziek en Filmkwis klaarstaan.
Muziek en films van nu en toen, alles komt wel een beetje aanbod.
De regels zijn als vorge week en ja dus we spelen weer met het ik zeggen

Er word nu geen categorie genoemd en er is ook geen joker. Direct na lezen van de vraag weer ik neerzetten en dan mag je antwoorden als je naam genoemd word.
Je naam word maar 1x genoemd je moet dus direct antwoorden, anders gaat je beurt over naar de volgende.
Kleine aanpassing is nu wel dat als je een verkeerd antwoord geeft we 5 punten aftrekken. Waarom??? Nou om te voorkomen dat je de vraag niet leest en gewoom maar meteen ik schreeuwt.
Op deze manier lijkt het me een nog eerlijkere strijd worden 
Een nieuwe kwis met nieuwe kansen. Er komen ook bestanden in de room, dus goed kijken en luisteren

Dus ik kan alleen maar zeggen ogen en oren open houden deze keer

Dus tot dinsdag 25 september 20:00 uur in de Strandtent we zien jullie dan daar

Groetjes Tess xXx
PS nog een kleine aan/opmerking
Willen jullie wat minder kleppen tijdens de kwis, het word anders zo chaotisch en moeilijk te volgen. Wil je graag alleen kletsen en niet meedoen met de kwis, graag dan in de algemene kamer gaan zitten.
BvD