Forums  ›  Spelletjes  ›  Chat kwissen

Dinsdag 25-09 20:00 Muziek / Filmkwis in de Strandtent

Advertise here!!

Citeren24.09.20070 likes
Hoi hoi,

Het is bijna weer zover en dan word er weer een kwisje gegeven.
Ditmaal hebben we een Muziek en Filmkwis klaarstaan.
Muziek en films van nu en toen, alles komt wel een beetje aanbod.

De regels zijn als vorge week en ja dus we spelen weer met het ik zeggen
Er word nu geen categorie genoemd en er is ook geen joker. Direct na lezen van de vraag weer ik neerzetten en dan mag je antwoorden als je naam genoemd word.
Je naam word maar 1x genoemd je moet dus direct antwoorden, anders gaat je beurt over naar de volgende.
Kleine aanpassing is nu wel dat als je een verkeerd antwoord geeft we 5 punten aftrekken. Waarom??? Nou om te voorkomen dat je de vraag niet leest en gewoom maar meteen ik schreeuwt. Op deze manier lijkt het me een nog eerlijkere strijd worden

Een nieuwe kwis met nieuwe kansen. Er komen ook bestanden in de room, dus goed kijken en luisteren
Dus ik kan alleen maar zeggen ogen en oren open houden deze keer

Dus tot dinsdag 25 september 20:00 uur in de Strandtent we zien jullie dan daar

Groetjes Tess xXx

PS nog een kleine aan/opmerking
Willen jullie wat minder kleppen tijdens de kwis, het word anders zo chaotisch en moeilijk te volgen. Wil je graag alleen kletsen en niet meedoen met de kwis, graag dan in de algemene kamer gaan zitten.
BvD
Citeren24.09.20070 likes
mischien handig om hier een voorbeeld van download te zetten,zodat ieder de goede mediaplayer aan heeft staan.

en wat bedoel je met...op deze manier lijkt het me een eerlijke strijd worden.......was het de vorige keren niet eerlijk dan????

win ik gaan ze zeggen dat het niet eerlijk was....
Citeren24.09.20070 likes
ff kleine kantteking iedereen die zuur heet, kijkt of ruikt is uitgesloten van deelname
Citeren24.09.20070 likes
ik zal kijken of ik de pc benede weer in beslag kan nemen
Citeren24.09.20070 likes
neuhhh zeu...ohhh euhhh zuur ik zeg niet dat het niet eerlijk was
Mss had ik de zin wel (heb ik ook inmiddels gedaan ) wat aan mogen passen naar 'nog eerlijkere strijd' dat klinkt beter he
Maar ik weet (uit eigen ervaring, hihi en blijkt dat ze het overal het zelfde doen dus ) dat de 'ik' klaar gezet word nog voordat de vraag gesteld word en als de vraag dan in de room komt word er op enter geramd. Ga me nou niet zeggen dat jij dat niet doet zuur en wat ik nu wil bereiken dat iedereen in ierder geval eerst de vraag leest

Groetjes Tess xXx

PS wat betrefd de downloads ik heb voordat de kwis begint dus een test-bestandje, waar jij en een paar anderen al een testkonijn voor mochten zijn. en die doe ik in de room nog voordat we echt met de kwis beginnen. Dus dan heeft iedereen alles klaar staan , maar ik vermoed dat niet iedereen 8 verschillende players heeft zuur

Advertise here!!

Citeren24.09.20070 likes
dat testbestandje,was Armand..met..Ben ik te min..............heb ik nu al bonuspunten????
Citeren24.09.20070 likes
Ben ik me toch ff blij dat ik dat als test heb genomen, ik heb nl boudewijn de groot hoor nu al voor de2x dat het van armand is
Nope geen bonus punten
Citeren24.09.20070 likes
Ojee..zijn er wel jurieleden aanwezig?????
Citeren25.09.20070 likes
Nee geen jury, want ik ben kwismaster dus hoe dan ook ik heb gelijk

Adverteer hier