|
|
|
Tessem Undefined 2226 berichten Hoi hoi,
Volgende week dinsdag weer een nieuwe kwis.
Ditmaal een triviantkwisje, we tikken een tal leuke vragen van het spel over en dus krijgen jullie vragen van allerlei categorieën.
Dat zijn dus: geschiedenis, sport en spel, natuur en wetenschap, muziek en algemeen.
Nu gaat het om de eerste gegeven goede antwoord, die krijgt 10 punten.
Ben mss een beetje streng, maar de spelling moet kloppen, plaatsnamen en namen met een hoofdletter.
Ik hoop dat jullie weer met zovelen komen mee doen.
Groetjes Tess xXx |
Tessem Undefined 2226 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten oei das nog moeilijker, maar ik kom zeker meedoen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik denk dat ik ook weer aanwezig ben.
groetjes & xxxxxxsjes
nice |
Tessem Undefined 2226 berichten Ja vanavond is het weer zover en gaan we weer kwissen.
Kleine uitleg voor vanavond.
Elke vraag behoord tot een bepaalde categorie en die categorie word eerst de room in gegooid. Na het zien van de categorie kan men aangeven ofdat ze de joker willen inzetten, dat doe je door joker te zeggen nog voordat de vraag komt. Daarna komt de vraag en als je wilt proberen te antwoorden dan doe je dat door *ik* te zeggen. De gene die het eerste *ik* heeft gezegd mag proberen het antwoord te geven.( als ik dat aangeef) Heeft die het niet goed is de volgende aan de beurt, tot het goed antwoord is gegeven.
Uitleg JOKER
Iedereen krijgt een 1 JOKER en kan die joker dan inzetten bij de door haar of hem gewenste categorie. Is de joker ingezet en men heeft het goed antwoord gegeven worden de gewonnen punten verdubbeld. Dus 10 punten voor de vraag en met joker word dat dan 20 punten. Zet men de joker in en geeft het verkeerde antwoord, ben je de joker kwijt. Zet men de joker in maar je krijgt geen beurt om te antwoorden dan kan men die joker voor een andere vraag nogmaals inzetten, totdat ze die verspeeld hebben.
Veel plezier!!!
Groetjes Tess xXx |
|
oke tess
ik ben er zeker bij heb de pc benede in beslag genomen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten nog 10 minuiten en dan nieuwe quiz.
groetjes & xxxxxxsjes
nice |
nu nog 4 minuten hoor nice
|
Anonymous Undefined 65739 berichten weeeeeeeeeeeh ik ben het helemaal vergeten, zie het nu pas :( |
Anonymous Undefined 65739 berichten o help, ik ben te laat  wou wel graag meedoen maar ik was niet op tijd thuis... nu ga ik tegen mijn voeten krijgen denk ik
|
|