Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Deze partij kende ik nog niet...

Advertise here!!

Citeren29.05.20100 likes
Doe ik net de stemwijzer komt Heel Nederland er heel hoog uit bij me (www.heelnederland.org)

Nou ik kende ze nog niet maar hun idee om alleenstaande vrouwen de eerste vier jaar een uitkering te geven zodat ze bij hun kleine kunnen zijn, daar voel ik wel wat voor...
Citeren30.05.20100 likes
ben daar niet echt mee eens :D werken voor hun geld moeten wij ook
Rick
Citeren30.05.20100 likes
gewoon aan het werk, ben je dr nog ff uit.
het is te makkelijk om gewoon thuis te willen blijven zitten, ik denk dat als de mensen die makkelijk zouden kunnen werken maar het gewoon weg niet willen toch eens aan het werk gingen dan scheelde dat al enorm veel geld.

dus gewoon iedereen de handjes laten wapperen
Citeren30.05.20100 likes
laat me handjes genoeg wapperen
heb 3 kids thuis doen van alles op school en vrijwilligers werk hier in de buurt. denk dat alle moeders ( waar het hier om gaat) stoppen met dingen voor school doen dat en sportclubs enz. dat het halve sociale netwerk op ze oor ligt, denk is even na overblijf moeder klaarover lees moeder ( goh waarom zou daar nu moeder achter staan )

want ondanks dat je geen betaalde baan hebt wil niet zeggen dat je lui bent en op je kont zit.
Citeren31.05.20100 likes
Ik ben wel benieuwd hoe het uit werkt op de maatschappij als kinderen de eerste jaren van hun leven de volle aandacht krijgen van hun eigen moder.
Of ze beter opgevoed zullen zijn, of gelukkiger...

Advertise here!!

Citeren31.05.20100 likes
Ik ben het er zeker mee eens, maar dan vind ik ook dat je de werkende moeder zou moeten ondersteunen:

Kinderopvang gratis maken!!
Zorgen voor meer geschoolde krachten met opvoed-ervaring.

Zodat elke moeder zelf kan kiezen wat ze wil.
Citeren31.05.20100 likes
Nou ik ben nu net weer aant werk en moet zeggen dat ik blij ben dat ik er weer ben.
Het is niet altijd even fijn om weg te gaan maar als ik dan op werk ben ben ik blij dat ik weer ff andere mensen zie om me heen.:D

Ik zou het niet kunnen 4 jaar thuis zijn :S
Kwa opvoeding mis ik weinig als ik werk is Jeroen wel thuis. Oppas is nog bijna niet nodig.
Citeren01.06.20100 likes
ik ben toen de kids kleiner waren ook thuis gebleven, ik had de luxe dat ik niet hoefde te werken, maar werken doe je zeker als je kinderen kleiner zijn, was meer dan een fulltime baan. Maar zoals mijn voorgangers zeggen, ik ben altijd heel actief geweest toen ik geen betaald werk deed als vrijwilliger, en nu zoveel jaren later, ben ik nog steeds een actief vrijwilligster, en ik heb een betaalde baan voor ongeveer 10 uur in de week. Ik vind het helemaal geweldig.

Adverteer hier