Advertise here!! |
Citeren04.11.20070 likes kijk al uit naar het 10 jarige jubileum..... ![]() ![]() |
Citeren04.11.20070 likes Ja denre zitten wij al weer bijna drie jaar tegen elkaar aan te schatten op jou kletsen .com en er is best veel verandert in die jaren zaten we drie jaar geleden met zijn tweeën of drieën zit ik nu als mod met een kamer die vol is gewoon leuk dat je ziet dat kletsen toch groeit niet hard maar ge staagt ik had het er gister met nathalie over ook een van de eerste week en iemand die niet vaak komt maar wel altijd weer dus gefeliciteerd met kletsen.com van Rene |
Citeren04.11.20070 likes vergaand de leukste chatsite die ik ken, proficiat Denre en alle medewerkers van kletsen.com ![]() |
Citeren05.11.20070 likes denre kerel van harte
ik zou zeggen van mij mag je nog jaren zo door gaan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren05.11.20070 likes Denre,
Van harte, zoals mijn voorgangers al zegden woorden schieten tekort. Op nog vele jaren gezellig kletsen ![]() Kusssssssssss Sunflower |
Citeren05.11.20070 likes Denre,van harte gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan van kletsen,ik zit hier nu ruim een jaar en heb nog nooit zo`n leuke chatsite gekent,dankjewel hiervoor.
Ook de felicitatie`s voor alle modjes,want eerlijk is eerlijk zonder die leuke en goeie modjes had kletsen niet kunnen bestaan.En ook niet zonder de chatters natuurlijk.Nogmaals van harte en dankjewel,kusss en knufff Bonn |