Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

De meat en great !!

1

Advertise here!!

25.05.20050 likes
Lieve ...daar gaan we... Wonder, Beethoven, Dyana, Rinse, Gradje, Annabelle, Shirley, Muts en Saskia,

Beloofd is beloofd, dus hierbij het mailtje om het kletsuitje definitief vast te leggen.

Zoals eerder gezegd, Breda is voor (bijna) iedereen centraal en het schijnt ook nog eens leuk uitgaan te zijn daar.

Ik richt mij tot jullie, omdat jullie in mijn adresboek staan, maar voel je vrij om ook anderen uit te nodigen! Dit mailtje mag je gerust doorsturen, laat alleen even mijn hotmail adres achterwege. Dat Rinse het heeft, is al erg genoeg!

Zoals het er nu naar uitziet, halen Beethoven en ik Shirley in Rotterdam op, via Amsterdam om Saskia op te pikken (hoewel...na gisterenavond). Dames, geef dus even je adres en telefoonnummer aan me door. Dan houden we even contact. Woont Muts ook niet in de buurt van Amsterdam? Ik rij ook 's nachts weer terug, dus als je mee terug wilt....ik voel me net een taxi-chauffeur. De rest wens ik natuurlijk veel plezier met de rit richting Breda.

Ik stel voor dat we elkaar ontmoeten tussen 3 en 4 uur in Caf? Corenmaet - Havermarkt 1 - 4811 WG Breda - Tel.: 076-5211350. Zie ook http://www.corenmaet.nl/corenmaet/ op het wereld wijde web. Daar drinken we dan een borreltje.

Daarna een lekker hapje eten in het Stadscaf?, zie http://www.stadscafebreda.nl/ op het enorme wijde web!

De avond vullen we met van alles en nog wat, we zien wel! Ik kreeg een tip, na 12 uur schijnt het erg gezellig te zijn in Liquid, en wat denk je, http://www.liquidbreda.nl/index.php?go=aboutus&do=contact op het internet.

Maar de ontmoetingsplaats is toch wel het belangrijkste. Daarvandaan zien we wel verder.

Aangezien ik niet weet wie er nog meer komt, heb ik zoiets van; we zien wel waar we gaan eten, zolang er maar plek is! En ze moeten er uiteraard lollies verkopen! Zolang het maar gezellig is!

Nou, ben ik nog iets vergeten? Oh ja, ??n ding, mij herken je aan de spandoek met een foto van Rinse erop en als ik die vergeet, zoek dan maar naar Shir en Sas. Dat gelach moet toch van verre te horen zijn!

Dat was het denk ik! Nou, lieve mensen, tot de 25e juni dan en voor nu:
tot gauw allemaal!!!
shir, sas, muts, dyana, kussssssssssssssssssssssssssssss!!!

Een dikke knuffel aan iedereen (behalve Rinse)!

Pacco
25.05.20050 likes
netjes gedaan muts zijn we van het gezeur af hahahaha
dankjewel
25.05.20050 likes
Goed gedaan, Muts, dank je wel!!!!!!!!
26.05.20050 likes
ja muts, dat wordt wat daar in breda!!!!! zouden we een "goede" indruk achterlaten? denk het wel :)
enfin, klokje tikt en het schiet al op!!!!!!!
latorsssssssssssssssssssssssssssss

pacco
10.06.20050 likes
jacooooo ? rij juh nouw met ons mee ?????

Advertise here!!

10.06.20050 likes
jaaaaaaaaaa Amber, graag zelfs!!!!!!!!!!!
10.06.20050 likes
fijn fijn
Kheb egt sin in juh feestjuh morguhhh !!!! PARTY ALL NIGHT LONG
Wuh gaan ut daglicht sien !!! hahahahahahhahaha tot morguh
11.06.20050 likes
hey

snik amber ik kan niet.....................moet vroeg eruit om te werken, maar in gedachten vier ik het wel mee!!!

groetjes anita
16.06.20050 likes
Het klokje tikt zeker........ nog 9 dagen en dan krijg ik eindelijk m'n lollie.
18.06.20050 likes
nu nog maar 7 dagen muts eindelijk he hahaaha we hebben weer heel wat te doen samen niet verder vertellen he
groetjes shirley xxx

1

Adverteer hier