|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten veel plezier alvast mocht ik je toevallig niet weer spreken en geniet ervan.Ik ben vorig week alweer begonnen en had er weer heeeeeeeeeeeeeeeeel veel zin in en heb lol gehad en verheug me alweer op donderdagavond om te springen en vrijdagmiddag om les te geven.
kusssssssssssssssssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten heb er alles weer klaar voor gelegd nieuwe fluit gekocht moet dus goed gaan kussssssss knufffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten mooi zo,ik moet voor springgroep te zijner tijd ook effe iets nieuws kopen hetzij een fietsbroekje met hempje of turnpakje
kussssssssssss en knufffffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten koop maar turnpakje kussssssss knuffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten waarom wil je dat ik een turnpakje koop????
Kijk stel ik moet er noodgedwongen mee stoppen blijf ik met een turnpakje zitten en een fietsbroekje met hempje is nooit weg.
kusssssssssssss en knuffffffffffffffffffff |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve kletsfamilie,
bij deze wil ik jullie allemaal een hele fijne en goede nacht wensen.en morgen weer gezond op.
kusssssssssssssssssssssss en knufffffffffffffffffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten als jij 80 bent ben je nog steeds aan het huppelen kusssssss knuffffff |
goedenmorgeeeeeeeeeeeeeee  alles goed hier in kletsdorp..?
xxxjes wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten jahoor prima hier in kletsdorp,bij jouw ook lieve Wilma ???
Ennuh hahahahah visser dat weet ik niet hoor als ik 80 ben of ik nog huppel misschien een beetje kreupel of zo hahahahaha
kusssssssssssssssss en knuffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten niet pessimistiche worden bonn als jij die lieftijd hebt lopen alle aow-ers met bosjes achter je aan
opa visser |
|