Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

De kletsen.com familie

Advertise here!!

17.08.20070 likes
en waar heeft bon lol om heb ik iets lolligs gezegd kussssssss knuffffff
19.08.20070 likes
Zo.....Ik ben weer terug...
Ik heb even de berichten hier,doorgelopen.
En ik zie dat er flink over mij geroddeld is.
Ik ben daar niet blij mee.
Let wel.....Ik ben ook bij de SIOUX indianen geweest,en heb daar een paar truukjes geleerd......
Mijn advies is dan ook,wees aardig tegen mij,ik ben ook altijd aardig tegen iedereen.

De Boze Buurman.

P.S.
Ik kan nu ook meswerpen...
19.08.20070 likes
zal ik dus mijn pijlen voor de dag halen maar er komt weer leven in de brouwerij welkom terug b.b we zien wel wat je van plan bent kunnen de mannen in blauw je weer in de gaten houden

opa visser
19.08.20070 likes
en ik kan goed darten hoor boze buurman gebruik zo jou als dartbord
19.08.20070 likes
welkom terug in de kletsstraat b.b.
volgens onze gegevens bent u in het bezit van verboden snij- en werpwapens. wij verzoeken u vriendelijk doch met aandrang deze te laten registreren op ons bureel. indien het gaat om authentieke Sioux-werpmessen, zullen deze geconfisceerd worden zonder enige vergoeding. het materiaal wordt gerecycleerd en de grondstoffen worden herbruikt ter vervaardiging van koffielepels en kurketrekkers.

in geval van geslepen commentaar schakelen wij polleke in, en verwittigen wij brigadier. gelieve u hierbij gewaarschuwd te wanen.

Advertise here!!

19.08.20070 likes
heel mooi gesproken gem inus en hopelijk wel optreden bij overtreding wil was al bang en je weet kan zijn dat onze brigadier al gejongd heeft heb er nog niet gezien dus

opa visser
19.08.20070 likes
we mogen geen wapens hebben hier lekker puhhhhhh
19.08.20070 likes
verboden om wapens in bezit te hebben ook worden op last van burgemeester geer geen vergunningen af gegeven kletsdorp is wapenvrij

opa visser
19.08.20070 likes
hoi klets familie ik laat effe wetten dat ik ook maar er weer ben hoor lang niets latten horen eigelijk maar ja. is onze bozen buur man weer lekker op dreffe met mesen gooien pas maar op dat hij niet door ons gegooit word zeg, dus buurman laat dat zeg er zij kinderer ook in de straat dadelijk hebben ze een verkeerd beeld van u . en veder hoe is het met jullie allemaal, met mijn supper goed . gr nicht korin
3D kaarten
19.08.20070 likes
gaat goed korin en we passen op de kinderen en buurman moet zich gedeinsd houden anders laten we polleke op hem los is een uitgegroeide tackel en die lust wel een beentje

opa visser

Adverteer hier