Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

De kletsen.com familie

Advertise here!!

31.07.20070 likes
moet weer hoop uitleggen geer die is de burgemeester en vroeger had je een stadspoort en die heeft ons dorp ook dus moet er een grote sleutel van een kilo of 10 overhandigd worden nou niet zo moeilijk doen en moeilijke vragen stellen

opa visser
31.07.20070 likes
wij kammen de buurt nog even uit om onverwachtzaamheden te vermijden, en begeven ons nog snel naar de winkel voor polleke zijn brokjes, en een kam

breng je mij een nieuw paar veters mee inus, er is iemand mee gaan lopen
31.07.20070 likes
nou inmiddels is het feest begonnen alles staat klaar
kom maar het feest kan beginnen :D
31.07.20070 likes
zijn alle gasten en genodigden binnen ook onze brigadier anais aangekomen en wie spreekt de genodigde toe lijkt me een mooie taak voor kleindochter wilma

opa visser
31.07.20070 likes
oke opa maar wat moet ik zeggen dan ?

Advertise here!!

31.07.20070 likes
inus die nestels zijn veel te lang

dan kan je polleke handsfree uitlaten gem
31.07.20070 likes
noun dat je het geweldig vind dat geer de eerste burgemeester hier is en je zegt maar wat en doet hem de burgemeester ketting om en geeft hem de sleutel denk dat onze wijkagenten daar wel plaatje van hebben

opa visser
01.08.20070 likes
belangrijke mededeling:
sorry ,ik was gister de tijd vergeten en had belangrijke zaken te doen (werd ook erg kort dag he)dus kon er helaas niet bij zijn(dit gesmst naar geer)hoop dat alles goed gekomen is en heb de sleutel per post verstuurd dus hoop dat hij vandaag binnen gekomen is!!!!
laat hem niet door de buurman onderschept worden he!!!!!
ik ben de hele middag weer druk(pfffffffffff jullie weten wel welke taken jullie op me afschuiven zeg)als er problemen zijn hoop ik dat er iemand zich aanbied om in te komen vallen(reacties bij geer)
ik hoor het morgen wel weer allemaal
heel veel sterkte en morgen hoop ik weer paraat te zijn !!!!!!!
fijne dag verders !!!!!!!!!
ik hoop op jullie begrip

groetjes de brigadier
01.08.20070 likes
heel goed van dat je dit ff hebt uitgelegd brigadier maar prive zaken gaan voor en straks als er een wereld burger bij is zullen we toch een vervanger(ster) er bij moeten hebben

opa visser
01.08.20070 likes
wij houden een oogje in het sleutelgat zodat de verzending probleemloos zal verlopen brigadier, met alle begrip

Adverteer hier