Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

De kletsen.com familie

Advertise here!!

29.07.20070 likes
och dit word een rechtzaak met als aanklacht doodslag en moord we hebben een officier van justitie nodig wie wil de aanklacht voorlezen ga mijn eitje missen

opa visser
29.07.20070 likes
jeetje, ik heb me gebraden en doodgehouden en toen buurman ff niet keek ben ik hem gepeerd, jeetje, hij heeft me verlamd met de koevoet en wilde me helemaal kaal plukken, waar is polleke als je hem nodig hebt
29.07.20070 likes
och lieve kip ik sluit je in mijn armen ga je verwennen met het duurste voedsel wat er is je mag het zeggen zal vragen of je mag logeren bij de burgemeester

opa visser
29.07.20070 likes
bij deze met ik mij brigadier anaiss.

ik kom de sleutel van de stad op halen, aangezien ik nu burgemeester ben geworden.
29.07.20070 likes
die zal feestelijk worden overhandigd in bijzijn van klets familie dus zegt het voort verzamelen morgen om 20.00 uur in de kletsen bioscoop allen zijn welkom

opa visser

Advertise here!!

29.07.20070 likes
polleke was de kat uit de boom aan 't sch, sch, kijken

wij zijn blij dat kip het er met huid en pluimen vanaf gebracht heeft
29.07.20070 likes
ja we krijgen ons verse eitje weer wat zal ik smullen morgen ochtend

opa visser
30.07.20070 likes
goedemorgen allemaal, jullie moeten vandaag zelf de eitjes gaan rapen, kip is druk aan het werk bij de bejaarde kippen, ocharm, die kunnen de eitjes niet meer ophouden en laten ze zo vallen

enne geer als jij de baas hier bent dan geef visser, gem, inus en wilmaa maar een pluimpje , want die zorgen heel goed voor me

buurman mag je een maandje vastzetten, want die heeft me laatst met een koevoet bewerkt
30.07.20070 likes
nou burgemeester zo zie je je zal je niet vervelen in ons mooie dorp is genoeg te doen en zal maar eens beginnen met een praatje van de bewoners

opa visser
30.07.20070 likes
nou en wat is er allemaal gebeurd in de kletsdorp ?

Adverteer hier