Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

De kletsen.com familie

Advertise here!!

28.07.20070 likes
maar polleke hoort jullie toch oefenen op de schiebaan

opa
28.07.20070 likes
polleke blaft alleen op de grote vuurpijlen, als wij gaan schieten blijft hij braaf liggen kijken
28.07.20070 likes
is stil in het dorp gem en inus en hebben jullie nog opdrachten van brigadier anais gehad wel uitvoeren dan en hoe ie het met de gat van kip hoop niet te erg beschadigd door de koevoet

opa visser
28.07.20070 likes
wij hebben helaas geen opdrachten meer gekregen van onze brigadier, hopen wel morgen weer nieuws te mogen ontvangen slaapwel familie kletsen.com
29.07.20070 likes
oke jullie lopen de wacht kunnen wij slapen wel je ronde's blijven lopen heren in het blauw

opa visser

Advertise here!!

29.07.20070 likes
zag dat tante roos les gaf wil ik ook ! :P
Rick
29.07.20070 likes
heeje mensen
goedenmorgen allemaal :D
ik ben gister als nog laat in me bed beland was iets van 2 uur geworden
want er was vuurwerk en muziek bij mij in het dorp waar ik nog naar toe ben geweest was wel heel leuk en gezellig dus
jha maar iedereen een fijne dag gewenst
29.07.20070 likes
ook goeden morgen bewoners van kletsdorp heb de wijkagenten nog niet gesproken maar geloof wel dat er vannacht geen bijzonderheden zijn te vermelden zal straks eens langs de kippenren gaan kijken voor eitje heb zelf de sleutel van het slot

opa visser
29.07.20070 likes
goedemorgen allemaal vanuit een nat kippehok

tja, zuurkool met worst was geen goed idee, ligt me op me maag nu, maar heb wel heerlijke verse eitjes gelegd, alhoewel me achterste nog een beetje pijnlijk is van die koevoet

gaat er vandaag nog wat spannends gebeuren of zal ik maar een boek gaan lezen
29.07.20070 likes
we zullen zien vind wel tijd dat de burgemeester eens langskomt daar de laatste berichten zijn dat het een vrouw is dus brigadier anais moet met haar personeel maar eens polshoogte gaan nemen zelf heb ik er geen bezwar tegen

opa visser

Adverteer hier