28.07.20070 likes
maar polleke hoort jullie toch oefenen op de schiebaan
opa
opa
Advertise here!! |
28.07.20070 likes maar polleke hoort jullie toch oefenen op de schiebaan
opa |
28.07.20070 likes polleke blaft alleen op de grote vuurpijlen, als wij gaan schieten blijft hij braaf liggen kijken ![]() |
28.07.20070 likes is stil in het dorp gem en inus en hebben jullie nog opdrachten van brigadier anais gehad wel uitvoeren dan en hoe ie het met de gat van kip hoop niet te erg beschadigd door de koevoet
opa visser |
28.07.20070 likes wij hebben helaas geen opdrachten meer gekregen van onze brigadier, hopen wel morgen weer nieuws te mogen ontvangen ![]() |
29.07.20070 likes oke jullie lopen de wacht kunnen wij slapen wel je ronde's blijven lopen heren in het blauw
opa visser |
Advertise here!! |
29.07.20070 likes heeje mensen
goedenmorgen allemaal :D ik ben gister als nog laat in me bed beland was iets van 2 uur geworden want er was vuurwerk en muziek bij mij in het dorp waar ik nog naar toe ben geweest was wel heel leuk en gezellig dus jha maar iedereen een fijne dag gewenst |
29.07.20070 likes ook goeden morgen bewoners van kletsdorp heb de wijkagenten nog niet gesproken maar geloof wel dat er vannacht geen bijzonderheden zijn te vermelden zal straks eens langs de kippenren gaan kijken voor eitje heb zelf de sleutel van het slot
opa visser |
29.07.20070 likes goedemorgen allemaal vanuit een nat kippehok
tja, zuurkool met worst was geen goed idee, ligt me op me maag nu, maar heb wel heerlijke verse eitjes gelegd, alhoewel me achterste nog een beetje pijnlijk is van die koevoet ![]() gaat er vandaag nog wat spannends gebeuren of zal ik maar een boek gaan lezen |
29.07.20070 likes we zullen zien vind wel tijd dat de burgemeester eens langskomt daar de laatste berichten zijn dat het een vrouw is dus brigadier anais moet met haar personeel maar eens polshoogte gaan nemen zelf heb ik er geen bezwar tegen
opa visser |